اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره امور کتابخانه‌های فردوس:

کتابخوانی زمینه‌ساز رشد فکری کودکان است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره امور کتابخانه‌های شهرستان فردوس گفت: آشنایی کودکان با کتاب و فواید کتابخوانی سبب رشد فکری کودکان می‌شود.

کتابخوانی زمینه‌ساز رشد فکری کودکان است

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس ملیحه اسدی در کارگاه در شهرستان فردوس اظهار کرد: این کارگاه به منظور آشنایی کودکان با محیط کتابخانه و همچنین آشنایی آنان با داستان زندگی پیامبران برگزار می‌شود.

وی افزود: کارگاه قصه‌گویی «آی قصه، قصه، قصه» به مناسبت هفته کتاب و از سوی انجمن قرآن و نهج‌البلاغه کتابخانه‌عمومی قائم(عج) برگزار و تعداد 30 نفر از کودکان پیش‌دبستانی و دبستانی در این کارگاه حضور دارند.

رئیس اداره امور کتابخانه‌های فردوس آشنایی کودکان با کتاب را سبب رشد فکری آنان دانست و تصریح کرد: خانواده‌ها باید بیش از پیش کودکان خود را با کتاب و کتابخوانی آشنا و خرید کتاب را در سبد خرید خانواده قرار دهند.

* وجود بیش از 1400 جلد کتاب در بخش کودکان

اسدی از وجود بیش از یک‌هزار و 400 جلد کتاب در بخش کودکان کتابخانه عمومی قائم (عج) شهرستان فردوس خبر داد و گفت: این کتاب‌ها در موضوعات مختلف شامل داستان‌های علمی، تخیلی، دینی و اجتماعی در اختیار کودکان قرار داده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برای ترویج فرهنگ مطالعه در سطح جامعه باید از دوران کودکی آغاز کنیم افزود: اگر خانواده‌ها زمینه مطالعه را از دوران کودکی در خانواده فراهم و برای خرید کتاب مبالغی را نیز هزینه کنند به طور یقین در آینده ثمرات و اثرات کتابخوانی را مشاهده می‌کنند.

در این کارگاه قصه کودکی حضرت موسی (ع) برای کودکان بازگو و در پایان نیز هدایایی فرهنگی به کودکان اهدا شد.

انتهای پیام/غ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول