اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل نوسازی مدارس استان اصفهان:

خیرین مدرسه‌ساز تعلیم و تربیت جامعه را در دست دارند

خبرگزاری فارس: مدیر کل نوسازی مدارس استان اصفهان گفت: خیرین مدرسه‌ساز تعلیم و تربیت کودکان و آینده‌سازان جامعه را در دست دارند.

خیرین مدرسه‌ساز تعلیم و تربیت جامعه را در دست دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدحسین سجادی در ششمین اجلاس رؤسای مجامع خیرین مدرسه‌ساز استان‌های سراسر کشور اظهار کرد: خیرین مدرسه‌ساز به دنبال تربیت انسان‌های کامل هستند و در پیشرفت علمی، اقتصادی و  اجتماعی و عرصه‌ای دیگر کشور سهیم هستند.

وی خیّران را به کسانی که بذر و آب‌دهی یک مزرعه را به عهده دارند تشبیه و اضافه کرد: این مزرعه نیاز به آماده‌سازی مناسب دارد که تنها با ساخت مدرسه تأمین نمی‌شود و باید به کارهای فرهنگی و امور تفریحی آنها نیز پرداخته شود.

مدیر کل نوسازی مدارس استان اصفهان تاکید کرد: با تحقیقاتی که در مورد کودکان ایرانی و خارجی انجام شده است مشخص شده که کودکان ایرانی تا سن 9 سالگی از توان فکری بالاتری برخوردار هستند اما در سن 18 سالگی این میزان کمتر از کودکان خارجی می‌شود.

وی ادامه داد: چنانچه در کنار پرورش استعدادهای جوانان تحرک بدنی، سلامت، شادی و نشاط آنها را نیز در سیستم تربیتی مدارس لحاظ کنیم همین کودکان به انسان‌های با قدرت بالا تبدیل می‌شوند.

سجادی اظهار کرد: در استان اصفهان به این منظور در برخی مناطق آموزشی ساختمان‌هایی با زیر بنای 200 مترمربع برای معاینه پزشکی دانش آموزان در نظر گرفته‌شده است.

مدیر کل نوسازی مدارس استان اصفهان با تاکید بر تست مستمر سلامتی دانش آموزان و بررسی آنها به لحاظ بینایی، شنوایی و مراقبت‌های دندانپزشکی گفت: در این پایگاه‌ها برخی نیروهای توانمند آموزش و پرورش که دوره‌های پزشکی را گذرانده‌اند به معاینه دانش‌آموزان می‌پردازند.

انتهای پیام/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول