اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آغاز رقابت 25 تیم

مسابقات فوتبال دانش‌آموزان قم با پیروزی مدعیان آغاز شد

خبرگزاری فارس: مسابقات فوتبال قهرمانی دانش‌آموزان استان قم با رقابت 25 تیم و پیروزی مدعیان قهرمانی آغاز شد.

مسابقات فوتبال دانش‌آموزان قم با پیروزی مدعیان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم بر اساس برنامه‌ریزی و هماهنگی توسط تربیت بدنی و انجمن فوتبال ناحیه یک آموزش و پرورش استان قم، 25 تیم رقابت خود را برای کسب عنوان قهرمانی فصل جدید رقابت‌های فوتبال قهرمانی دانش‌آموزان قم آغاز کردند.

در بازی‌های هفته نخست، تیم شادیان در مصاف با محمدی‌کاشانی به تساوی یک بر یک رسید و مظفری‌پور (2) مقابل تیم امیر کبیر با دو گل شکست خورد.

تیم 15 خرداد در جدال با تیم حضرت ابوالفضل (ع) پرگل‌ترین بازی هفته نخست مسابقات فوتبال قهرمانی دانش‌آموزان قم را برگزار کردند که در پایان این مسابقه 15 خرداد موفق شد با هفت گل حریف خود را شکست دهد.

در سایر دیدارهای برگزار شده تیم مظفری‌پور(1) با نتیجه دو بر یک تیم تولیت را شکست داد، تیم دانش‌آموزان سیدالشهداء با یک گل مغلوب جهاد شد، تیم مدرسه رضوی با سه گل مدرسه ناصر دیوان را مغلوب کرد و تیم المهدی با حساب پنج بر سه از سد تیم میرزای قمی گذشت.

تیم مدرسه حاج فاطمی برابر تیم دانش‌آموزان شهید زندی بدون گل مساوی کرد، در حالی که تیم مدرسه رسول اکرم (ص) با یک گل مقابل تیم دانش‌آموزان سعدی شکست خورد تا بدین ترتیب دیدارهای هفته نخست از فوتبال قهرمانی دانش‌آموزان ناحیه یک آموزش و پرورش قم به پایان برسد.

در پایان این مسابقات که دیدارهای هفته نخست آن برگزار شد، دانیال فرجی از تیم 15 خرداد بهترین بازیکن هفته اول لقب گرفت.

در پایان مرحله مقدماتی از هر گروه دو تیم راهی مرحله دوم می‌شوند و تا نیمه نهایی بازی‌ها به صورت حذفی برگزار می‌شود، ضمن اینکه در پایان بازی‌ها از بهترین گلزن و بهترین بازیکن رقابت‌ها تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/78002/غ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول