اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال

تیم بسکتبال همیاری زنجان به دیدار سپاهان اصفهان می‌رود

خبرگزاری فارس: در هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال، تیم همیاری زنجان به دیدار نفت سپاهان اصفهان می‌رود.

تیم بسکتبال همیاری زنجان به دیدار سپاهان اصفهان می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان پس از دو هفته میزبانی تیم بسکتبال همیاری زنجان این بار در اصفهان به دیدار نفت سپاهان این شهر می‌رود.

همیاری زنجان که در حال حاضر با پنج امتیاز در رتبه سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر بسکتبال قرار دارد، تلاش دارد با برتری در مقابل میزبان خود به رده بالاتر جدول کوچ کند.

تیم همیاری زنجان که امسال با گرفتن چند بازیکن مطرح توانسته در دو هفته اخیر دو برد شیرین را کسب کند، توانایی کسب سومین برد خود را در مقابل نفت سپاهان دارد.

نفت سپاهان اصفهان که در حال حاضر از سه دیدار خود با تحمل سه شکست و کسب فقط سه امتیاز به رتبه آخر جدول لیگ برتر تکیه زده نیز تلاش دارد با کسب نخستین برد در اصفهان تا حدودی اوضاع خود را بهبود بخشد.

تیم همیاری زنجان در هفته سوم لیگ برتر موفق شد با نتیجه 84 به 61 تیم بسکتبال الیدر بندر کنگ را شکست دهد.

در حاضر تیم همیاری زنجان در لیگ برتر بسکتبال با 232 گل زده و 191 گل خورده و با معدل 1.215 گل با پنج امتیاز پس از تیم‌های دانشگاه آزاد و بند پتروشیمی اما در جایگاه سوم قرار دارد.

کرم احمدیان، آرن داودی، پویا تاجیک، امیرحسین رضایی، علی باهران، پژمان ساکمیان، رامین فرهمند، فرهاد صبوری، مهدی اسماعیلی، سعید داورپناه، محمد اجاقی، دیگو فایاردو، آرمان رنگه بازیکنان تیم همیاری شهرداری زنجان هستند که با رهبری فرزاد کوهیان و ابراهیم محمدی ساعت 19 روز پنجشنبه دوم آذر در اصفهان دیدار چهارم خود را در برابر نفت سپاهان برگزار می‌کند.

انتهای پیام/2308/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول