اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خاورشهر:

ماه محرم دشمن را زمین‌گیر کرده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه خاورشهر با اشاره به ویژگی‌ها و فضای معنوی ماه محرم در جامعه گفت: ماه محرم دشمن را زمین‌گیر کرده است.

ماه محرم دشمن را زمین‌گیر کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، سید صالح یاسینی در خطبه‌های آیین عبادی ـ سیاسی نماز جمعه خاورشهر ضمن توصیه خود و همگان به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: هدف از امر به معروف و نهی از منکر ایجاد دشمنی نیست بلکه در این مقوله تنها موردی که اهمیت دارد ایجاد رابطه‌های دوستانه است.

امام جمعه خاورشهر تصریح کرد: به طور حتم وظیفه مسئولان جامعه در مورد دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر بسیار دشوار‌تر از سایر آحاد جامعه است.

وی در ادامه تاکید کرد: حضور همه‌جانبه مردم در جامعه از بروز بسیاری از حوادث جلوگیری می‌کند و اگر امروز کشورهای اسلامی به این وظیفه الهی واقف بودند بدون تردید شاهد کشتار مردم مظلوم غزه نبودیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین یاسینی ادامه داد: بی‌تردید صهیونیست‌ها گرفتار آتش قهر و غضب الهی و امت اسلامی خواهند شد.

امام جمعه خاورشهر با اشاره به فرمایش امام راحل مبنی بر اینکه رژیم صهیونیستی باید از بین برود، افزود: این رژیم نامشروع باید بداند که دیر یا زود از بین خواهد رفت از این رو باید خود را آماده این رویداد کند.

وی اضافه کرد: امروز انتفاضه سنگ از امت فلسطین گذشته و موشک‌ها بر سر صهیونیست‌ها فرود خواهد آمد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یاسینی با بیان اینکه این رژیم غاصب باید دست از جنایت برداشته و حقوق مردم فلسطین را باز گرداند، اظهار کرد: امت اسلامی پشت سر مسلمانان این کشور بوده و پشتیبان آنان خواهد بود.

امام جمعه خاورشهر همچنین به انتخاب مجدد اوباما به عنوان رئیس جمهور آمریکا اشاره کرد و به کشورهای غربی توصیه کرد تا از نسخه‌ای که وی مرتباً علیه ایران برای تحت فشار قرار دادن نظام اسلامی تجویز می‌کند حمایت نکنند.

وی تصریح کرد: این رویکرد کشورهای غربی به جز آنکه موجب ضرر و زیان برای خود این کشورها می‌شود ضرری برای نظام جمهوری اسلامی نخواهد داشت.

حجت‌الاسلام یاسینی ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم اظهار داشت: امام حسین (ع) وقتی حرکت می‌کند موضع خود را بیان می‌فرماید که می‌خواهم سیره جدم و پدرم را زنده کنم.

امام جمعه خاورشهر خاطرنشان کرد: سید‌الشهدا (ع) همه را به صراط محکم، مستقیم و نفوذ‌ناپذیر دعوت کرد و حضرت روح‌الله (ره) با این الگو حرکت کرد و در ابتدا از کم بودن یاران حرفی به میان نیاورد.

وی در پایان تصریح کرد: امروز نیز مواضع مقام معظم رهبری مواضع خدایی است و هیچ ملاحظه‌ای در کار نیست و ما باید با الگو گرفتن از امام حسین (ع) با تفکر آمریکایی مبارزه کنیم.

انتهای پیام/خ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول