اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول عقیدتی فرماندهی انتظامی مازندران:

فعالیت‌های فرهنگی سبب کاهش جرم و قانون‌شکنی می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول عقیدتی و سیاسی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: فعالیت‌های فرهنگی و برپایی جلسات اخلاقی سبب کاهش جرم و قانون‌شکنی می‌شود.

فعالیت‌های فرهنگی سبب کاهش جرم و قانون‌شکنی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حجت‌الاسلام حسین حکمتی‌پور پیش از ظهر امروز در جلسه‌ای با استاندار مازندران جایگاه این نهاد امنیتی را برجسته دانست و اظهارداشت: عقیدتی  و سیاسی در کنار فرماندهی نیروی انتظامی در ایجاد امنیت جامعه گام برداشته و در راستای رفع دغدغه‌ رهبری در بخش‌های مختلف فعالیت می‌دارد.

وی با اشاره به اینکه تلاش شد تا بحث عقیدتی و سیاسی در سطح استان تعمیم داده شود، ادامه داد: با هماهنگی و تعامل مثبت ماموریت‌های حوزه عقیدتی و سیاسی در سطح استان به درستی انجام می‌شود.

حکمتی‌پور به فعالیت‌های حوزه عقیدتی و سیاسی در مباحث معنوی نیروها در فرماندهی انتظامی مازندران اشاره کرد و یادآور شد: سال گذشته پنج نفر از نیروها حافظ یک تا پنج جزء قرآن و نیز دو نفر حافظ کل قران کریم بودند که امسال در رقابت‌های قرآنی 214 نفر از نیروهای ما در مسابقات شرکت کرده و 50 نفر نیز مقام برتری را کسب کردند.

وی افزود: محافل انس با قرآن به طور مستمر در بین کارکنان و خانواده نیروی انتظامی جریان دارد تا فرهنگ انس با قرآن به درستی گسترش یابد.

مسئول عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی مازندران با تاکید بر اینکه تجربه ثابت کرد، فعالیت‌های فرهنگی و برپایی جلسات اخلاقی سبب کاهش جرم و قانون‌شکنی می‌شود، گفت: برپایی نماز جماعت در 45 نقطه استان که دارای جمعیت زیادی هستند از فعالیت‌های ما در این بخش است که 14 روحانی حوزه علمیه ما را در این حوزه یاری می‌دهند.

وی بحث گفتمان رهبری، مباحث توجیهی سیاسی متناسب با رویدادهای به روز جامعه را از سری فعالیت‌های حوزه عقیدتی و سیاسی فرماندهی ناجا در بین کارکنان و خانواده‌های‌شان عنوان کرد و افزود: فعالیت‌های ما در راستای آگاه‌سازی نیروها و صیانت مکتبی از پرسنل است.

حکمتی‌پور با بیان اینکه تجربه‌های خدمت در استان‌های دیگر را در مازندران اجرا می‌کنیم، بیان داشت: برخی کمبودها در حوزه فرهنگی است که باید از سوی دستگاه‌های اجرایی مرتبط جبران شود.

وی اذعان داشت: در پاسگاه‌ها نمازخانه احداث می‌شود ولی با وجود داشتن کتابخانه همچنان قفسه‌های آن خالی است.

انتهای پیام/86006/ی/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول