اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه دلوار:

هنرمندان بسیجی به هنرهای تجسمی ارزش دهند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه دلوار گفت: هنرمندان بسیجی با ادغامی که با هنر و ارزش‌های انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، بیداری و مقاومت اسلامی می‌کنند باید بتوانند به هنر و هنرهای تجسمی ارزش دهند.

هنرمندان بسیجی به هنرهای تجسمی ارزش دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر احمد حیدری جمعه شب در دومین جشنواره هنرهای تجسمی بسیج هنرمندان استان بوشهر که در دلوار برگزار شد ضمن تجلیل از 57 شهید بخش دلوار و شهیدای مبارزه با استکبار جهانی به ویژه شهید رئیسعلی دلواری اظهار داشت: مقام معظم رهبری می‌فرمایند: محتوای هنر باید روی تقوا، تعهد و طهارت را در انسان‌ها زنده کند.

فرمانده سپاه دلوار افزود: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری لازم است که هنرمندان نظام اسلامی از توانایی و هنر خود برای اعتلای فرهنگ ناب محمدی گام بردارند.

وی ادامه داد: هنر باید در راستای کسب رضای الهی باشد و هنرمندان باید با اخلاص در حوزه هنرهای تجسمی فعالیت کنند.

حیدری گفت: امروز دشمن با جنگ نرم اعتقادات، ارزش‌ها و آرمان‌های ما را مورد هدف قرار داده است و تنها راه مقابله با آن توسط هنرمندان امکان‌پذیر است، زیرا هنرمندان ما در خط مقدم جنگ نرم دشمن قرار گرفته‌اند.

این مسئول یادآور شد: بعضی‌ها معتقدند که هنرهای تجسمی باید کنار گذاشته شود و ایرادهای زیادی را مطرح می‌کنند، ولی با توجه به اینکه هنرهای تجسمی جزیی از تاریخ سرزمین ماست باید هنرمندان بسیجی با ادغامی که با هنر و ارزش‌های انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، بیداری و مقاومت اسلامی همراهی می‌کنند بتوانند به هنر و هنرهای تجسمی ارزش دهند.

فرمانده سپاه دلوار اذعان داشت: هنرمندان می‌توانند با وجود ظرفیت‌های خوبی که دارند در پیشرفت انقلاب اسلامی گام بردارند.

انتهای پیام/66001/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول