اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته کتاب

هزار عنوان کتاب در آمل نمایشگاه شد/ افزایش استقبال از عرضه کتاب

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته کتاب، هزار عنوان کتاب در حوزه‌های مختلف در معرض دید شهروندان آملی قرار گرفت.

هزار عنوان کتاب در آمل نمایشگاه شد/ افزایش استقبال از عرضه کتاب

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان آمل با بیان اینکه این نمایشگاه به مناسبت بیستمین دوره هفته کتاب همزمان با سراسر کشور گشایش یافته، گفت: این نمایشگاه به مدت یک ماه از امروز تا 25 آذرماه در مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی آمل در معرض دید علاقمندان قرار گرفت.

محمد محمدی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه کتاب‌هایی در حوزه‌های مختلف ارائه شده، افزود: کتاب‌هایی در حوزه کودک و نوجوان، ادبیات، شعر، داستان، مازندران‌شناسی، علمی، پزشکی و مهندسی در این نمایشگاه عرضه شده است.

وی با اعلام اینکه در این نمایشگاه یک‌هزار عنوان کتاب در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته، تصریح کرد: 15 هزار جلد در این نمایشگاه عرضه شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل با تاکید بر اینکه قرار است با توجه به استقبال شهروندان در صورت لزوم عناوین و تعداد کتاب‌های این نمایشگاه افزایش یابد، ادامه داد: این نمایشگاه با تخفیف 20 تا 40 درصدی برای علاقه‌مندان ارائه شده است.

محمدی با اشاره به اینکه شهرستان آمل در طول سال و به مناسبت‌های مختلف شاهد برگزاری نمایشگاه‌های کتاب است، متذکر شد: همواره استقبال شهروندان از نمایشگاه‌های کتاب چشمگیر بوده است.

این مسئول در پایان با بیان اینکه در ایام دهه فجر و به مناسبت حماسه اسلامی شش بهمن در سال گذشته نمایشگاه‌های کتاب برگزار شده بود، افزود: روند استقبال شهروندان از عرضه کتاب رو به افزایش است.

انتهای‌پیام/86011/ن/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول