اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی مازندران خبر داد

سرمایه‌گذاری 15 هزار میلیاردی در شهرک‌های صنعتی مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: در حال حاضر یک هزار و 313 واحد صنعتی بهره‌بردار با حجم سرمایه‌گذاری 15213 میلیارد ریال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مازندران در حال فعالیت و تولید هستند.

سرمایه‌گذاری 15 هزار میلیاردی در شهرک‌های صنعتی مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، عباسعـلی وفایی‌نژاد با اشاره به نقش و اهمیت سرمایه‌گذاری در شهرک‌هـا و نواحی صنعتی گفت: شهرک‌هـا و نواحی صنعتی بستر و پتانسیل لازم جهت سرمایه‌گذاری و کاهش هزینه در تولید را دارا هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران نقش تولید و صنعت را در رونق کشور، مثبت ارزیابی کرد و بیان داشت: با شرایط موجود که کشور در برابر تحریم‌ها قرار گرفته است، حمایت از تولید و صنایع کوچک  راهگشای خوبی برای عدم تأثیر تحریم‌هاست و تولید کنندگان نیز با رعایت استاندارد، کاهش قیمت تمام شده، افزایش کمی و کیفی کالای تولیدی، می‌توانند در مقابله با تحریم‌ها نقش‌آفرینی کنند.

وفایی‌نژاد افزود: در حال حاضر 1313 واحد صنعتی بهره‌بردار با حجم سرمایه‌گذاری 15213 میلیارد ریال و ظرفیت اشتغال 35 هزار و 575 نفر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مازندران درحال فعالیت و تولید هستند.

وی اظهار داش : نگاه ویژه مردم به استفاده از تولیدات داخلی و حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی در شکست تحریم‌ها مؤثر است.

وفایی‌ژاد تصریح کرد: رقابت‌ذیری و رشد، برای واحدهای تولیدی و صنعتی امری حیاتی بوده و در حال حاضر فرصت مناسبی برای معرفی توانمنـدی و ارائه تولیدات است و تولیدکنندگان و صاحبان صنایع نیز باید از فرصت به وجود آمده برای معرفی کالا و تولید خود استفاده کنند.

انتهای پیام/2296/ی/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول