اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران خبر داد

خسارت 2 میلیارد ریالی سیل به شهرک صنعتی نوشهر

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، از خسارت 2 میلیارد ریالی سیل به شهرک صنعتی نوشهر خبر داد.

خسارت 2 میلیارد ریالی سیل به شهرک صنعتی نوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، عباس‌علی وفایی‌نژاد گفت: وقوع بارندگی شدید در سطح استان به ویژه در غرب مازندران موجب جاری شدن سیل و آبگرفتگی شهرک صنعتی نوشهر و واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در این شهرک صنعتی شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران بیان داشت: براثر سیل اخیر در شهرک صنعتی نوشهر، به بخش‌هایی از تأسیسات آب، جاده آسفالت، فضای سبز و دیوارهای محوطه، خساراتی وارد شده است.

وفایی‌نژاد ضمن برآورد میزان خسارات وارده به بخش عمرانی و تأسیسات مربوط به زیرساخت‌های شهرک صنعتی نوشهر به مبلغ 2 میلیارد ریال، افزود: در اثر جاری شدن سیل، به 7 واحد تولیدی و صنعتی، به میزان 25 تا 40 درصد خساراتی شامل تخریب ساختمان اداری و نگهبانی، فضای سبز و دیوار محوطه به مبلغ یک‌هزار و 500 میلیون ریال، وارد شده است.

وی اظهار داشت: به دو واحد تولیدی و صنعتی نیز در بخش انبار و مواد اولیه شامل ذرت، جو، سویا و مصالح ساختمانی به میزان 40 درصد به مبلغ یک‌هزار و 300 میلیون ریال خسارت وارد شده است.

وفایی‌نژاد تصریح کرد: براثر سیل، لوله‌های آب داخل شهرک دچار شکستگی شده که بلافاصله نسبت به ترمیم شکستگی لوله‌ها و راه‌اندازی آب شهرک صنعتی اقدام لازم صورت گرفت.

وی در پایان یادآور شد: با بررسی و جمع‌بندی گزارش خسارات و ارائه به ستاد بحران مستقر در استانداری مازندران، نسبت به جبران و تأمین اعتبار مورد نیاز شهرک صنعتی نوشهر، به منظور بازسازی، اقدام می‌شود.

برپایه این گزارش ارائه تمامی فعالیت‌های خدماتی شامل آب، برق، مخابرات و گاز، در شهرک صنعتی نوشهر دایر شده است.

انتهای پیام/86004/ی/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول