اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لزوم برگزاری جلسه اضطراری سازمان همکاری اسلامی جهت بررسی مسائل غزه

حوادث غزه محصول سازش دولت‌های عربی با رژیم صهیونیستی است

خبرگزاری فارس: دفتر منطقه 8 در کمیسیون حقوق بشر اسلامی با صدور بیانیه‌ای خواستار اقدام فوری جامعه جهانی به ویژه نهادهای بین‌المللی و کشورهای اسلامی در متوقف کردن حملات رژیم اشغالگر قدس به غزه شد.

حوادث غزه محصول سازش دولت‌های عربی با رژیم صهیونیستی است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در بیانیه دفتر منطقه 7 کمیسیون حقوق بشر اسلامی، با اشاره به شرایط حاد و غیر انسانی مردم غزه ناشی از حملات گسترده رژیم صهیونیستی به این منطقه آمده است: رژیم اشغالگر قدس تاکنون به هیچ یک از معاهدات و قوانین بین‌المللی پایبند نبوده و این بار نیز با پشتیبانی کامل قدرت‌های جهانی اقدام به جنایتی دیگر در غزه کرده است.

این بیانیه با اشاره به اینکه نهادهای بین‌المللی و منطقه‌ای باید تمهیدات لازم را برای متوقف کردن رژیم اشغالگر قدس بیاندیشند، آورده است: فعالان حقوق بشر در شمال‌غرب کشور به شدت نگران وقایع اخیر غزه بوده و ضمن محکوم کردن تجاوز اسرائیل به غزه، خواستار برگزاری جلسه اضطراری سازمان همکاری اسلامی برای بررسی مسائل غزه هستند.

دفتر منطقه 7 کمیسیون حقوق بشر اسلامی با تاکید بر اینکه وقایع تلخ روزهای اخیر در غزه را محصول سازش دولت‏های عرب با رژیم اشغالگر قدس می‌داند آورده است: سکوت کشورهای عربی در حمایت از مردم مظلوم غزه، شرم‌آور بوده و بی‌اعتنایی مدافعان دروغین حقوق بشر در جهان و منطقه مقابل تجاوز وحشیانه به نوار غزه قابل قبول نیست.

این بیانیه تصریح می‌کند: مردم غزه از ابتدایی‌ترین امکانات همچون دارو، غذا و آذوقه محروم هستند، در حالیکه شورای امنیت سازمان ملل همواره اعمال ضدحقوق بشری، تجاوزکارانه و وحشیانه رژیم اشغالگر قدس را نادیده گرفته و ثابت کرده است که در تعریف و عملی ساختن مفهوم متعالی حقوق بشر، سیاست‌های یک بام و دو هوا را دنبال می‌کند.

انتهای پیام/آ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول