اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تبلیغات آستان قدس رضوی خبر داد

ارائه خدمات فرهنگی به کاروان‌های زیارتی ایام محرم در مشهد

خبرگزاری فارس: معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: در ایام محرم و صفر به تمام کاروان‌های زیارتی خدمات فرهنگی ارائه می‌شود.

ارائه خدمات فرهنگی به کاروان‌های زیارتی ایام محرم در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، حجت‌الاسلام‌  سید جلال حسینی اظهار کرد: با اجرای برنامه «فیض حضور» در طول ماه محرم‌الحرام به تمام کاروان‌ها و اردوهای زیارتی خدمات مختلف فرهنگی، تبلیغی و مذهبی ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ارائه خدمات فرهنگی به اردوها و کاروان‌های زیارتی در حرم مطهر رضوی سابقه‌ای قریب به 10 سال دارد، خاطرنشان کرد: خدمات فرهنگی به اردوها و کاروان‌های زیارتی با محوریت رواق‌دارالهدایه، در پاسخ به نیاز گروه‌های مخاطب در حرم مطهر و ترویج فرهنگ و آداب صحیح زیارت و گسترش معارف اهل‌بیت(ع) در بین زائران حریم رضوی شکل گرفته است.

دبیر شورای عالی فرهنگی آستان قدس رضوی درباره نحوه پذیرش این کاروان‌ها گفت: پذیرش این گروه‌ها از طریق دریافت تقاضای خدمات فرهنگی آنها به‌صورت تلفنی، مکاتبه‌ای و حضوری صورت می‌گیرد.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی برگزاری سخنرانی، مداحی، کارگاه‌های آداب زیارت، مناجات‌خوانی و قرائت زیارت را از جمله از برنامه‌هایی ذکر کرد که به‌ صورت زنده یا در قالب‌های صوتی و تصویری برای زائران گروهی بارگاه منور رضوی اجرا شده است.

انتهای پیام/70017/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول