اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال و توسط کمیته امداد

555 مددجوی کمیته امداد چرام از خدمات فرهنگی بهره‌مند شدند

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد چرام گفت: 555 نفر از مددجویان زیر پوشش کمیته امداد شهرستان چرام از خدمات فرهنگی و مشاوره‌ای بهره‌مند شدند.

555 مددجوی کمیته امداد چرام از خدمات فرهنگی بهره‌مند شدند

سید علی‌حسن مظاهری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام با اشاره به خدمات و اقدامات کمیته امداد در امور معیشتی و رفاهی مددجویان و نیازمندان اظهار کرد: با توجه به فرصت‌ها و فضاهای موجود اگر در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی و تربیتی به خوبی سرمایه‌گذاری شود اثرات آن در حوزه‌های سیاسی و اقتصادی نیز قابل مشاهده خواهد بود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان چرام اعتلای فرهنگی خانواده‌های نیازمند را از اهداف مهم کمیته امداد دانست و گفت: اعتلای بنیه دینی، علمی و فرهنگی بین خانواده‌های ولی‌نعمت این نهاد از برنامه‌های همیشگی کمیته امداد خواهد بود.

وی از ارائه خدمات فرهنگی، مشاوره‌ای و بهداشتی به 555 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان در شش ماهه اول سال جاری خبر داد.

این مسئول با بیان اینکه جلب رضایت جامعه هدف و افراد تحت پوشش از مهم‌‌ترین اولویت‌های کمیته امداد چرام است، متذکر شد: این نهاد در زمینه‌‌های مختلف به ویژه تقویت سطح فکری و توانمند‌سازی مهارتی و ذهنی مددجویان رسالت مهمی بر عهده دارد.

مظاهری با تشریح فعالیت‌های فرهنگی کمیته امداد شهرستان چرام بیان کرد: ارائه خدمات فرهنگی به خانواده‌های محروم تحت حمایت همواره یکی از محوری‌ترین برنامه‌های کمیته امداد بوده و در این راستا خدمات ارزشمندی صورت گرفته است.

وی با اشاره به ارائه خدمات فرهنگی و مالی به 105 دانش‌آموز تحت حمایت و همچنین آموزش لازم به تعداد 110 خانواده در قالب طرح نظام جامع آموزشی، خاطرنشان کرد: در همین راستا دو تشکل دخترانه و پسرانه کانون جوانان پیرو ولایت تشکیل شد و تعداد 220 نفر از دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان به اردوهای زیارتی و سیاحتی اعزام شدند.

رئیس کمیته امداد چرام اضافه کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی موجب ارتقای سطح فرهنگی و اعتقادی خانواده‌های تحت حمایت شده و از میان این خانواده‌ها افراد ارزشمندی با تحصیلات عالیه تا درجه دکترا تحویل جامعه اسلامی شده که امروز موجب افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

مظاهری همچنین ارائه خدمات مشاوره‌ای به تعداد 120 خانواده در زمینه مسائل اعتقادی، فرهنگی و بهداشتی را از دیگر خدمات فرهنگی این مدیریت عنوان کرد.

وی گفت: اعتباری بالغ بر 150 میلیون ریال جهت این خدمات تاکنون هزینه شده است.

 انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول