اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر درمان تأمین اجتماعی آذربایجان‌غربی خبر داد

وجود 940 هزار بیمه شده تأمین اجتماعی در آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: مدیر درمان تأمین اجتماعی آذربایجان‌غربی گفت: بیش از 940 هزار نفر بیمه شده تأمین اجتماعی در استان وجود دارد.

وجود 940 هزار بیمه شده تأمین اجتماعی در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، ابراهیم شیرزاد ظهر امروز در گردهمایی یک روزه مسئولان خانه‌های بهداشت کارگری بنگاه‌های اقتصادی آذربایجان‌غربی که در سالن اجتماعات بیمارستان امام رضا (ع) ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: برخورداری از خدمات رفاه اجتماعی در جامعه از شاخص‌های مهم تلقی می‌شود و پیشرفت جوامع با میزان برخورداری از این خدمات بسط می‌‌یابد.

وی تصریح کرد: بیش از 80 سال است که در کشور این خدمات مطرح بوده و دارای قانون تأمین اجتماعی است.

شیرزاد با اشاره به وجود 940 هزار نفر بیمه شده تأمین اجتماعی در استان افزود: این تعداد بیمه شده در برابر جمعیت 3 میلیون نفری استان بسیار ناچیز است.

وی با بیان اینکه آذربایجان‌غربی یک استان کشاورزی است، خاطرنشان کرد: به دلیل کشاورزی بودن منطقه تعداد افرادی که زیر پوشش تأمین اجتماعی قرار گرفته‌اند، نسبت به سایر استان‌های کشور کمتر است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی آذربایجان‌غربی با اشاره به تعداد خدماتی که تأمین اجتماعی به افراد زیر پوشش خود ارائه می‌دهد، گفت: 18 نوع خدمت توسط تأمین اجتماعی آذربایجان‌غربی ارائه می‌شود که از این تعداد یک نوع آن خدمات درمانی است.

شیرزاد با اشاره به اهمیت بحث خدمات درمانی گفت: به دلیل اهمیت بخش خدمات درمانی است که امروزه شاهدیم بخش خدمات درمانی تأمین اجتماعی در استان‌ها به صورت مجزا و مستقل راه‌اندازی شده و به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

وی با بیان اینکه تاکنون نتوانسته‌ایم آن طور که باید در بحث ارائه خدمات به خوبی عمل کنیم، اظهار داشت: سطح کیفی خدماتی که سازمان تأمین اجتماعی ارائه می‌کند جای سؤال دارد و باید بیش‌تر روی این موضوع کار شود که برای این منظور لازم است تا سازمان‌های بیمه‌گر مورد حمایت قرار گیرند.

انتهای پیام/61001/ز/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول