اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌و‌بلوچستان:

حمایت از نخبگان موجب رشد استعدادها می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌و‌بلوچستان گفت: حمایت از نخبگان و استعداد‌های آنان از سوی دولت می‌تواند باعث رشد و ترقی جامعه ‌شود.

حمایت از نخبگان موجب رشد استعدادها می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی ظهر امروز در دیدار با برگزیدگان مسابقات ملی مهارت در دفتر نمایندگی ولی‌فقیه، اظهار داشت: مربی باید از نوع بازی و مهارت بچه‌‌ها، شیوه، نوع قابلیت و استعدادش را به دست آورد.

وی تشکیلات سازمان فنی و حرفه‌ای را یکی از مراکز قوی کشف استعداد دانست و افزود: ابتدا مرحله کشف استعداد و پس از آن شناسایی صورت گرفته که بعد از شناسایی شدن فرد نباید فراموش شود.

امام جمعه زاهدان در ادامه گفت: بچه‌های ما در المپیاد‌ها افتخار می‌آفرینند و گاهی فراموش می‌شوند‌.

سلیمانی ضمن تأکید بر حمایت از نخبگان و استعداد‌های جوان، تصریح کرد: حمایت از نخبگان و استعداد‌ها از سوی دولت می‌تواند باعث رشد و ترقی جامعه شود.

وی در ادامه مؤذن‌زاده‌‌اردبیلی به عنوان نمونه‌ای از استعداد نام برد که مدیریت پرورشی برای وی در کشور نبود و افزود: کشش صدای مؤذن‌زاده‌اردبیلی بیشتر از عبد‌الباسط قاری برجسته قرآن بود ولی مدیریتی برای پرورش استعداد او در کشور نبود.

مدیرکل آموزش فنی‌ و‌ حرفه‌ای سیستان‌وبلوچستان نیز در ادامه این جلسه اظهار داشت: توقع ما از نهاد‌های دولتی، حمایت بوده و اگر خواست ما این است که چهره استان طوری دیگر معرفی شود باید به نقش و جایگاه مسابقات ملی مهارت و المپیاد توجه بیشتری داشته باشیم.

محمد جهانتیغی بهترین مشوق را درگاه حق تعالی خواند و تصریح کرد: باید از درگاه حق استمداد طلبیده و برای رشد و تعالی حرکت کنیم.

انتهای پیام/75002/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول