اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل استان‌های وزارت صنعت و معدن:

دشمن در تحریم‌ها ناخواسته ما را بیدار کرد / بخش صنعت خاکریز اصلی جنگ اقتصادی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: دشمن در تحریم‌های اخیر و سابق ناخواسته ما را بیدار کرد و ما راهی نداریم جز اینکه این تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم.

دشمن در تحریم‌ها ناخواسته ما را بیدار کرد / بخش صنعت خاکریز اصلی جنگ اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، پیمان زندی شامگاه امروز در آیین تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: شرایط اقتصادی کشور امروز شرایطی خاص و ویژه است که در این شرایط همه تصمیمات و برنامه‌ها باید خاص و ویژه باشد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: دشمن با تحریم‌هایی که در طول عمر انقلاب بی‌سابقه است درصدد است تا بیشترین فشارها را به نظام اسلامی ما وارد کند تا از این حربه به هدف مورد نظر خود برسد.

زندی هدف اصلی دشمن را در تحریم‌های اخیر، بیشتر کردن فاصله مردم و نظام خواند و ادامه داد: همه شاهد بودند که در طول جنگ هشت ساله ایران و عراق و دفاع مقدس این مردم بودند که جانانه در مقابل همه دنیا ایستادند و جلوی تعرض به خاک و دین خود را ندادند و امروز دشمن به خوبی به این نکته پی برده است.

 مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: تحریم‌های دشمن این موارد را نشانه گرفته است که اگر بتوانیم درست مدیریت کنیم و مردم را در همه مراحل این جنگ اقتصادی و مهم‌تر از آن سیاست راهبردی اقتصاد مقاومتی با خود همراه کنیم، با موفقیت این وضعیت را طی خواهیم کرد.

وی گفت:‌ اگر مسئولان دقت کنند و با اطلاعات به روز، برنامه‌ریزی و راهکار داشته باشند، می‌توانیم به شکست برنامه‌های دشمن و باطل بودن خیال آن‌ها امید داشته باشیم.

دشمن در تحریم‌های اخیر ناخواسته ما را بیدار کرد

زندی تاکید کرد: باید مسئولان همه چیز را به مردم بگویند و با اطلاعات درستی که می‌دهند از مردم بخواهند تا در برون رفت از این وضعیت آن‌ها را کمک کنند.

این مسئول در وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه دادن اطلاعات صحیح و نخواندن آیه یأس باید از سوی مسئولان، همزمان صورت گیرد، گفت: نظام مقدس اسلامی در همه برهه‌ها تنها با پشتوانه مردمی سربلند بیرون آمده و امروز نیز این نکته اساسی نباید فراموش شود.

وی پرهیز از ریخت و پاش‌ها را در بدنه دولت و رعایت الگوی مصرف را در جامعه از مسائل حیاتی در دوره اخیر دانست و خاطرنشان کرد: برای خروج از یک اتاق از درب آن خارج می‌شویم ولی اگر درب بسته بود از پنجره خارج می‌شویم ولی اگر پنجره هم بسته بود باید بنشینیم و راهی پیدا کنیم.

زندی در بخش دیگری از صحبت‌هایش تصریح کرد: دشمن در تحریم‌های اخیر و سابق ناخواسته ما را بیدار کرد و ما راهی نداریم جز اینکه این تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت خاطرنشان کرد: بخش صنعت و معدن از خاکریزهای اصلی در جنگ اقتصادی است که اگر نظم و مدیریت صحیح بر آن حاکم شود می‌تواند نقش مهم خود را در این برهه حساس ایفا کند.

انتهای پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول