اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه سرپل‌ذهاب:

احیای امر به معروف و نهی از منکر اولویت برنامه‌های هفته بسیج است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه سرپل‌ذهاب گفت: احیای امر به معروف و نهی از منکر در اولویت برنامه‌های هفته بسیج قرار دارد.

احیای امر به معروف و نهی از منکر اولویت برنامه‌های هفته بسیج است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مسعود قنبری در نشستی که به منظور تبیین برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج شهرستان سرپل‌ذهاب، به مناسب سی و سومین سالگرد تاسیس بسیج برگزار شد، با تسلیت ایام سوگواری ابا‌عبد‌الله الحسین(ع) و تبریک هفته بسیج، اظهار کرد: فرمان تاریخی تشکیل بسیج مستضعفان در پنجم آذر سال 1358 توسط امام‌خمینی (ره) صادر شد که این نشان از هوشیاری و درایت حضرت امام (ره)  برای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن و هدایت انقلاب در مسیر اصلی خود، فرمان تشکیل بسیج را دادند.

قنبری با اشاره به اینکه مملکتی که 20 میلیون جوان دارد، باید 20 میلیون تفنگدار داشته باشد، افزود: مردم مسلمان و پاک‌باخته ایران که دل در گرو عشق به انقلاب و هدف‌های والای آن دارند، با آمادگی برای پاسداری از دستاوردهای انقلاب، گروه‌های مقاومت مردمی را تشکیل دادند.

وی با تاکید بر اینکه مملکتی که مردمی مقاوم داشته باشد آسیب‌پذیر نیست، تصریح کرد: این کشور در مقابل هجمه‌های دشمن به خوبی مقاومت می‌کند و موجب قوت گرفتن امواج بیداری اسلامی در کشورهای منطقه و برخی از کشورهای جهان و برپایی قیام‌های ضد‌استکباری ملت‌ها می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه سرپل‌ذهاب با اشاره به اینکه بسیج در تمام عرصه‌ها حضور پررنگ خود را به نمایش گذاشته است، خاطرنشان کرد: این نهاد مقدس که طبق فرموده امام (ره) شجره طیبه نامیده شده است، در تهدیدات سخت هشت سال دفاع مقدس برای حفاظت از کیان اسلامی، با تقدیم بیش از 100 هزار شهید و در مقابله با تهدیدات فرهنگی و جنگ نرم، نقش تاثیرگذاری داشته است.

قنبری با تاکید بر اینکه هفته بسیج امسال با دهه اول محرم مصادف شده است، خاطرنشان کرد: امسال شعار هفته بسیج «بسیج در امتداد عاشورا» نامگذاری شده است.

وی درباره برنامه‌های سپاه ناحیه سرپل‌ذهاب در هفته بسیج گفت: احیای امر به معروف و نهی از منکر در اولویت برنامه‌های هفته بسیج قرار دارد.

فرمانده سپاه ناحیه سرپل‌ذهاب از تمامی هیئت‌های عزاداری و مردم درخواست کرد تا حریم و حرمت‌های عاشورا را رعایت کنند و مداحان و سخنران‌ها به دور از هر گونه مبالغه‌گویی، برای عظمت این دهه به بیان چرایی فلسفه قیام امام حسین(ع) بپردازند.

قنبری در ادامه مهم‌ترین برنامه‌های هفته بسیج را در شهرستان سرپل‌ذهاب، دیدار بسیجیان با امام جمعه شهرستان، برپایی نمایشگاه فرهنگی هنری، همایش بانوان و تبیین نقش زنان و خانواده در عرصه امر به معروف، اجرای تذکر لسانی، اجتماع بزرگ هیئت‌های مذهبی ویژه نونهالان، ویزیت رایگان در مناطق محروم، غبارروبی مزار شهدا، سرکشی از خانواده شهدا و ایثارگران، مراسم کوهپیمایی، اجتماع و عزاداری بزرگ هیئت مذهبی بسیج، همایش زینبیون، یادواره شهدا و... عنوان کرد.

انتهای پیام/2700/غ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول