اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کرمان:

ابعاد جنگ نرم با تمسک به نهضت عاشورا خنثی می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان گفت: جنگ نرم دشمن در بعدهای فرهنگی، سیاسی و اقتصادی است که با تمسک به نهضت عاشورا به نتیجه نمی‌رسد.

ابعاد جنگ نرم با تمسک به نهضت عاشورا خنثی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت محمدعلی خدادادپور در آیین تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت اظهار داشت: جنگ نرم دشمن سه شاخه در بعدهای فرهنگی، سیاسی و اقتصادی دارد که ما در بعد فرهنگی با تمسک  به عاشورا توانستیم با دنیای کفر بجنگیم.

وی افزود: وقتی در سال 42 شعار امام خمینی (ره) و به تبع ایشان مردم استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود، بسیاری فکر نمی‌کردند این انقلاب پیروز شود، اما حرکت امام (ره) با تمسک به اسلام که نماد آن در نهضت عاشورا است، کار نشدنی را به فعلیت رساند.

خدادادپور با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس نیز همینطور بود و تمام دنیا دست ‌به دست هم دادند تا این ملت را به زانو در بیاورند، تصریح کرد: در بعد سیاسی هم دشمن علیه ما برنامه‌ریزی زیادی داشت اما به لطف خداوند و هدایت‌های مقام معظم رهبری با تمسک به نهضت عاشورا در این عرصه به ویژه در فتنه سال 88 معادلات دشمن به نتیجه نرسید.

وی با بیان اینکه دشمن در بعد اقتصادی وارد جنگ شده است، خاطرنشان کرد: اگر ملت ما با همان روش عاشورایی پیش برود و همان زهد دوران دفاع مقدس و وحدتی که قبل از انقلاب تا امروز بوده است در این موضوع انجام شود، قطعا ما پیروز هستیم.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان با بیان اینکه دشمن در بعد فرهنگی یک سال کار می‌کند و محرم که می‌آید، همه آن از بین می‌رود، گفت: همه تلاش دشمن این است که در جنگ اقتصادی به اهداف پلید خود برسد.

خدادادپور با بیان اینکه هر چه دشمن در بعد سیاسی کار می‌کند، یک فرمایش مقام معظم رهبری و بصیرت مردم آن‌را از بین می‌برد، بیان کرد: دشمن امروز در جنگ اقتصادی احساس می‌کند که می‌تواند، موفق باشد اما به فضل الهی به فرمایش مقام معظم رهبری با اقتصاد مقاومتی از این عرصه به نحو احسن خارج می‌شویم.

وی با بیان اینکه شهرستان جیرفت در بحث دانشجویی یک قطب در جنوب استان کرمان است، افزود: در سال‌های متمادی بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت رتبه اول را در استان کسب کرده است که این به دلیل خلوص نیت آن‌ها در انجام مأموریت‌ها و همکاری رؤسای دانشگاه‌های شهرستان جیرفت است.

انتهای پیام/80002/غ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول