اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سمنان:

توسعه امر به معروف راهبرد مقابله با جنگ نرم است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان سمنان گفت: توسعه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر، اساسی‏ترین راهبرد در مقابله با جنگ نرم دشمنان است.

توسعه امر به معروف راهبرد مقابله با جنگ نرم است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی فرمانداری سمنان، حسن سعدالدین ظهر امروز در دیدار اعضای ستاد مردمی پیشگیری و حفاظت اجتماعی دادگستری سمنان با وی، به منویات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت امر به معروف و نهی از منکر و تاکید بر ترویج و توسعه تذکر لسانی در سطح جامعه اشاره کرد.

وی بیان داشت: همگانی شدن این فریضه، جامعه را از گزند توطئه‏های دشمنان مصون خواهد ساخت.

فرماندار شهرستان سمنان، هدف اصلی دشمنان را سست ساختن بنیان خانواده‏ها و کم‏رنگ کردن ارزش‏های اسلامی و انقلابی دانست.

سعدالدین تصریح کرد: جلب مشارکت اقشار مختلف مردم در احیای این امر دینی و تاکید بر تقویت معروفات باید مدّنظر اعضای ستاد مردمی پیشگیری و حفاظت اجتماعی دادگستری سمنان قرار گیرد.

وی تصریح کرد: توجه به مناسبت‏ها و آسیب‏های مرتبط به آن از جمله مراسم عزاداری محرم می‏تواند به بستری برای احیای این فرضیه مهم تبدیل شود.

فرماندار شهرستان سمنان از آمران به معروف و ناهیان از منکر به عنوان بندگان مخلص و معتقد به آرمان‏های انقلاب و مجریان منویات مقام معظم رهبری یاد کرد.

سعدالدین گفت: این بزرگواران که بدون دریافت هیچ‏گونه حق‏الزحمه‏ای و برای رضای باری تعالی در سطح شهر در راستای اجرای این فریضه مهم گام بر‏می‏دارند، ضامن تحقق آرمان‏های نظام بوده و در همه صحنه‏ها پشتیبان نظام اسلامی هستند.

رئیس ستاد مردمی پیشگیری و حفاظت اجتماعی دادگستری سمنان نیز در ابتدای جلسه با ارائه توضیحاتی در خصوص ساختار و تشکیلات این ستاد گفت: این ستاد مردمی، غیرسیاسی و وابسته قوه قضایی است.

علی خسروی ادامه داد: این ستاد با جذب نیرو در قالب هسته‏های 10 نفره در سال 1385 فعالیت خود را در استان سمنان آغاز کرد.

وی بیان داشت: ستاد مردمی پیشگیری و حفاظت اجتماعی دادگستری سمنان، تحقق اهدافی همچون احیای امر به معروف و نهی از منکر، صیانت جامعه از گزند مجرمان و پیشگیری از وقوع جرم و حمایت قانونی از آمران به معروف و ناهیان از منکر را برنامه‏ریزی و پیگیری می‏کند.

انتهای پیام/2249/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول