اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای آموزش و پرورش سمنان:

اقدامات بیشتری برای غنای فرهنگی اردوهای راهیان نور انجام شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای آموزش و پرورش سمنان گفت: باید برای غنای فرهنگی سفرهای راهیان نور اقدامات بیشتری نسبت به گذشته صورت پذیرد.

اقدامات بیشتری برای غنای فرهنگی اردوهای راهیان نور انجام شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حسن سعدالدین عصر امروز در شورای آموزش و پرورش شهرستان سمنان که در فرمانداری سمنان تشکیل شد، ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت امام حسین(ع) و یاران باوفایش اظهار داشت: آموزش و پرورش از بزرگ‏ترین سازمان‏های فرهنگی کشور محسوب می‏شود.

وی تصریح کرد: در این سازمان بزرگ، مدارس به عنوان یکی از مهم‏ترین پایگاه‏های فرهنگی انسان‏ساز در توسعه و ترویج فرهنگ متعالی اسلامی محسوب می‏شوند.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان سمنان توجه به کسب علم و دانش را در کنار ارتقای فرهنگ اسلامی مهم دانست و خودسازی دانش‏آموزان را تنها راه توسعه و پیشرفت روزافزون در حوزه‏های مختلف آینده کشور عنوان کرد.

سعدالدین بیان داشت: آینده ایران اسلامی در دست دانش‏آموزان خواهد بود که در پرورش و آموزش آنان باید از هم‏اکنون برنامه‏ریزی کرد.

وی به نقش مدیران و معلمان در توسعه فرهنگ راهیان نور و اثرگذاری این سفر معنوی در روحیه دانش‏آموزان اشاره کرد و گفت: باید در خصوص غنای فرهنگی سفرهای راهیان نور اقدامات بیشتری نسبت به گذشته صورت پذیرد.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان سمنان در خصوص استفاده از قطار در سفرهای راهیان نور، ایمن بودن این سفر برای دانش‏آموزان و کاهش نگرانی و دغدغه خانواده‏ها را از علل پیگیری این موضوع دانست.

سعدالدین ضمن تقدیر از عملکرد آموزش و پرورش در کسب رتبه‏های استانی و کشوری گفت: باید با تلاش بیشتر، زمینه رشد و تعالی دانش‏آموزان را در شهرستان بیش از گذشته فراهم آوریم.

انتهای پیام/2249/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول