اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رزمایش روز بدون حوادث ترافیکی

محورهای مواصلاتی سمنان در روز هم روشن می‏شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‏های استان سمنان گفت: محورهای مواصلاتی استان سمنان در رزمایش «روز بدون حوادث ترافیکی» روشن می‏شود.

محورهای مواصلاتی سمنان در روز هم روشن می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل حمل و نقل سمنان، داود سعدی در دومین نشست هماهنگی رزمایش روز بدون حوادث ترافیکی در استان سمنان اظهار داشت: دومین نشست هماهنگی رزمایش روز بدون حوادث ترافیکی که در 30 آبان ماه سال‏‌جاری در سمنان برگزار می‏شود، با حضور معاون امور عمرانی استاندار سمنان، مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری سمنان، مدیرکل بحران استانداری سمنان، فرمانده پلیس راه استان و همه دستگاه‏های اجرایی مرتبط با این طرح برگزار شده است تا هماهنگی بیشتری در این بخش انجام شود. 

وی هماهنگی و برنامه‏ریزی دقیق و اصولی برای هر چه باشکوه‏تر برگزار شدن رزمایش روز بدون حادثه ترافیکی را مهم و ضروری دانست.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‏های استان سمنان افزود: همه شرکت‏کنندگان در این طرح، باید نکات لازم را در زمان اجرای طرح به طور کامل به‏کار گرفته و در رعایت آن تلاش و کوشش کنند. 

سعدی ادامه داد: حضور به‏موقع شرکت‏کنندگان به ویژه مدیران دستگاه‏های اجرایی با لباس‏های متحدالشکل اختصاصی همان دستگاه و آرایش اکیپ‏های مختلف در همه مناطق برون‏شهری ضروری است.

وی از نواخته شدن زنگ ترافیک با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان در مدارس حاشیه راه‏های استان، هماهنگی و مشارکت دانش‏آموزان همیار پلیس و گذربانان مدارس با تجهیزات کامل توسط آموزش و پرورش و آماده‏باش تشکل‏های صنفی در راستای برگزاری این همایش خبر داد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‏های استان سمنان به تامین حداقل 10 گشت در روز برگزاری رزمایش برای کنترل و نظارت حمل و نقل جاده‏ای در حوزه هر شهرستان و روشن  بودن چراغ‏های همه خودروهای دستگاه‏های امداد و نجات شرکت‌کننده در رزمایش اشاره کرد.

سعدی خواستار رعایت کامل قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی هم نهادها شد و تامین روشنایی محورهای مواصلاتی در روز رزمایش را از جمله دیگر اقدامات و برنامه‏های مهم این روز اعلام کرد.

انتهای پیام/2249/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول