اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فردوس:

واقعه کربلا الگوی عملی بسیجیان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان فردوس گفت: واقعه کربلا و ایستادگی امام حسین (ع) در برابر ظلم الگوی عملی بسیجیان است.

واقعه کربلا الگوی عملی بسیجیان است

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، حجت‌الاسلام محمدرضا بابایی ماهانی‌نژاد ظهر امروز در همایش بسیجیان ادارات، کارگران و اصناف شهرستان فردوس اظهار کرد: بسیجیان باید اخلاص، پایداری و شجاعت را از امام حسین(ع) و یاران باوفایش بیاموزند و آن را سیره عملی خود قرار دهند.

وی خصوصیات بارز بسیجیان را ایمان، اخلاص و ولایت‌مداری عنوان کرد و افزود: نیروی مقاومت بسیج باید با ولایت‌مداری و تبعیت از فرامین رهبری زمینه را برای ظهور حضرت حجت (عج) فراهم ‌کند.

امام جمعه فردوس تصریح کرد: شناخت بسیجی در وضعیت کنونی و آینده از ضروریات بزرگی است که در سرنوشت کشور، ترویج اسلام ناب و تداوم راه مقدس انقلاب و امام راحل نقش تعیین کننده‌ای دارد.

* واژه بسیج تنها در لغت‌نامه انقلاب اسلامی یافت می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فردوس نیز گفت: بسیجی از جمله واژه‌هایی است که به لطف انفاس قدسی امام تنها در لغت‌نامه و دایره‌المعارف انقلاب اسلامی یافت می‌شود بنابراین بسیجیان باید قدر خود را بدانند.

عباسعلی سجادی عدالت‌خواهی و ظلم ستیزی را دو ویژگی‌ بارز بسیجیان دانست و افزود: بسیجی در میدان مبارزه با ظلم، لبه تیز شمشیر خود را متوجه ریشه همه مظاهر فرهنگی، حقوقی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی ستمگران می‌کند.

وی تصریح کرد: بسیجی می‌جنگد چون به‌ واسطه ولی فقیه زمان خود مطیع اوامر الهی است یعنی می‌جنگد چون دستور خداوند جهاد است و صلح می‌کند چون اراده خدا بر آن قرار دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس یادآورشد: در هفته بسیج برنامه‌های مختلفی با محوریت مراسم عزاداری و سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) در پایگاه‌های مقاومت سطح شهرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول