اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین روز از هفته بسیج

همایش بزرگ بسیجیان عاشورایی در گچساران برگزار شد

خبرگزاری فارس: در نخستین روز از هفته بسیج با حضور استاندار و فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، همایش بزرگ بسیجیان عاشورایی گچساران در این شهرستان برگزار شد.

همایش بزرگ بسیجیان عاشورایی در گچساران برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، ظهر امروز با حضور سید حسین صابری استاندار کهگیلویه و بویراحمد، سردار یونس امیری فرمانده تیپ 48 سپاه فتح این استان، رئیس، جهانگیر انصاری‌ فرمانده سپاه ناحیه گچساران، فرماندار و جمعی از مسئولان ادارات گچساران، اجتماع بزرگ بسیجیان عاشورایی در سالن بشارت این شهرستان برگزار شد.

در این همایش که به مناسبت هفته بسیج برگزارشده بود استاندار کهگیلویه و بویراحمد و فرمانده سپاه فتح این استان، به ایراد سخنرانی پرداختند.

در پایان این همایش بزرگ از ادارات و نهادهای که در برگزاری باشکوه رزمایش 10 هزار نفری غدیر در منطقه امامزاده جعفر(ع)  گچساران همکاری و تعامل داشتند، تقدیر به عمل آمد.

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز، شهرداری، راه و شهرسازی، آموزش و پرورش، مخابرات، تعاون روستایی، توزیع برق و ترابری از جمله ادارات و نهادهای بود که در این همایش بزرگ در راستای همکاری و تعامل مناسب در برگزاری رزمایش بزرگ 10 هزار نفری غدیر از آنها تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول