اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل ستاد ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی کشور خبر داد

راه‌اندازی معاونت فرهنگی حوزه ایثارگران در دانشگاه آزاد

خبرگزاری فارس: مدیر کل ستاد شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی کشور از راه‌اندازی معاونت فرهنگی حوزه ایثارگران در چارت سازمانی این دانشگاه خبر داد.

راه‌اندازی معاونت فرهنگی حوزه ایثارگران در دانشگاه آزاد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حسین نصیرزاده در نشست مشترک دانشجویان شاهد و ایثارگر واحدها و مراکز آموزشی منطقه 17 دانشگاه آزاد اسلامی در سالن اجتماعات واحد رشت با اشاره به اینکه دانشجویان شاهد و ایثارگر یادگاران نسلی هستند که نخبگان زمان خود بودند، اظهار کرد: پدران این فرزندان، شهدا و جانبازان هشت سال دفاع مقدس هستند که با ایثارگری‌های فراوان در مسیر تحقق آرمان‌های امام راحل ایستادگی کردند.

وی با بیان اینکه این افراد در زمان خود بصیرت داشتند و گوش به فرمان ولی زمان خود بودند، افزود: شهدا نخبگانی بودند که با شهادت خود مدال افتخار را بر سینه زدند و ما جا ماندگان این غافله هستیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: افرادی که از همرزمان خود جا ماندند تکالیفی بر عهده دارند که باید عملی کنند.

مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور به وظیفه سنگین مسئولان در خدمات‌رسانی به فرزندان، خانواده‌های شهدا، ایثارگران، جانبازان و عموم مردم اشاره کرد و گفت: امروز تکلیف ما این است که جامعه اسلامی و رهبری را مانند دوران حضرت امام خمینی (ره) مدیریت کنیم.

وی از راه‌اندازی معاونت فرهنگی در حوزه ایثارگران در چارت سازمانی دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد و افزود: در راستای راه‌اندازی کانون‌های علمی فرهنگی و توجه به این دو مقوله در بحث علمی و تقویت بنیه علمی دانشجویان تلاش می‌کنیم.

نصیرزاده با بیان اینکه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بر دست گرفتن دو پرچم فرهنگ و علم‌افزایی در این دانشگاه تاکید دارد، افزود: ایثارگران، جانبازان و بسیجیان بهترین افراد برای به دست گرفتن هر دو پرچم در دانشگاه هستند.

وی تصریح کرد: در حوزه ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی هر دو پرچم فرهنگ و علم‌افزایی می‌تواند در اختیار این حوزه قرار گیرد.

مدیر کل ستاد شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی کشور، دانشجویان ایثارگر در دانشگاه را جزو بهترین دانشجویان توانمند علمی و فرهنگی و تاثیرگذارترین افراد در جامعه خواند و یادآور شد: پرچمی که به دست پدران این فرزندان در جبهه مبارزه با استکبار بود، امروز در دست آنهاست و باید در جبهه مبارزه با استکبار حضور داشته باشند.

وی متذکر شد: مقام معظم رهبری در مبارزه اقتصادی با استکبار جهانی، اقتصاد مقاومتی را مطرح کرده‌اند و کسی بهتر از دانشجویان شاهد و ایثارگر نمی‌تواند در این بخش تلاش کند.

دبیر منطقه 17 دانشگاه آزاد اسلامِی نیز در نشست مذکور عزت و افتخار امروز کشور را مدیون شهدا دانست و اظهار کرد: شهدا، ایثارگران و جانبازان برای کشورمان بسیار جانفشانی کردند و اگر این افراد در زمان امام حسین (ع) حضور نداشتند در دفاع مقدس عباسیان زمان خود بودند و امروز پیروزی انقلاب اسلامی را مدیون آنها هستیم.

علیرضا اقدامی معافی، فرزندان شهدا، ایثارگران و جانبازان را امید کشور و رهبری خواند و گفت: امروز این یادگاران سنگرداران پدران خود در دانشگاه‌ها هستند.

وی با تاکید بر اینکه پاسخگویی به فرزندان شهدا باید مورد توجه مسئولان دانشگاه باشد، ابراز کرد: خدمت به این قشر عبادت است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان نیز در جلسه مذکور جایگاه فرزندان شهدا و جانبازان را مهم و مقدس خواند و اظهار کرد: نظام ما به برکت رشادت‌های پدران این فرزندان تبدیل به یک ابرقدرت اسلامی در جهان شده است.

احمد اسماعیلی، از دانشجویان شاهد و ایثارگر خواست تا در دانشگاه‌ها الگوی اخلاق، حجاب، عفاف و نمونه یک انسان تحصیل‌کرده باشند و در فراگیری درس‌های مربوطه تلاش کنند.

انتهای پیام/84002/ی/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول