اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار میاندوآب خبر داد

افتتاح کشتارگاه صنعتی میاندوآب تا دو ماه آینده

خبرگزاری فارس: فرماندار میاندوآب گفت: دو ماه آینده کشتارگاه صنعتی دام میاندوآب افتتاح می‌شود.

افتتاح کشتارگاه صنعتی میاندوآب تا دو ماه آینده

حمید جلالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: کشتارگاه صنعتی دام میاندوآب دو ماه آینده راه‌اندازی می‌شود.

وی با بیان اینکه در کشتارگاه‌های صنعتی، دام‌ها به صورت کاملاً بهداشتی و شرعی ذبح می‌شوند، گفت: با راه‌اندازی کشتارگاه صنعتی میاندوآب، علاوه بر میاندوآب شهرهای اطراف از جمله بوکان، شاهین‌دژ، نقده، سراب، ملکان و مراغه از آن بهره‌مند می‌شوند.

جلالی به تولید مرغ گوشتی در میاندوآب اشاره کرد و افزود: مرغداری‌های گوشتی این شهرستان از فعالیت چشمگیری در زمینه تولید گوشت مرغ برخوردارند.

فرماندار میاندوآب از جذب سرمایه‌گذاران در بخش پرورش مرغ تخمی خبر داد و گفت: از متقاضیان سرمایه‌گذاری در این بخش استقبال می‌کنیم.

وی با بیان اینکه استان آذربایجان‌غربی به ویژه شهرستان میاندوآب دارای زمین‌های مستعد کشاورزی است، افزود: هشت سایت گلخانه‌ای با مساحت‌های قابل توجه و تنوع محصولات تولیدی در میاندوآب فعال هستند.

جلالی با بیان اینکه افتتاح سایت گلخانه‌ای در آبانماه سال جاری به دلیل نبود زیرساخت‌های لازم به تعویق افتاده است، گفت: با راه‌اندازی سایت گلخانه‌ای 105 هکتاری میاندوآب، این شهرستان به قطب کشت گلخانه‌ای آذربایجان‌غربی تبدیل می‌شود.

وی ادامه داد: با افزایش تولید در بخش کشت گلخانه‌ای گام موثری در راستای تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی برمی‌داریم.

انتهای پیام/ 61001/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول