اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن قمی به تیم ملی بسکتبال با ویلچر دعوت شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم از پیوستن بازیکن قمی به تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان کشورمان خبر داد.

بازیکن قمی به تیم ملی بسکتبال با ویلچر دعوت شد

محمد پیروزمنش امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: بعد از حضور موفق تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولین ایثار قم در مسابقات سال‌های اخیر لیگ‌های دسته اول و برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور، توانمندی جانبازان و معلولین ورزشکار قم در این رشته بیش از پیش نمایان شده است.

وی ادامه داد: حاصل این حضور موفق تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در لیگ برتر جانبازان و معلولین باشگاه‌های کشور این است که جوانان ارزنده‌ای از قم به این رشته و تیم ملی کشورمان معرفی شدند و هم اکنون یکی از آنها به تیم ملی دعوت شده است.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم افزود: از سوی کادر فنی تیم ملی بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولین جوانان کشورمان با دعوت از 23 ورزشکار، قرار است نخستین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان برگزار شود.

وی ابراز داشت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی کادر فنی تیم ملی، ملی پوشان جوان تیم بسکتبال با ویلچر، نخستین دور تمرینات خود را در تهران آغاز می‌کنند و در بین دعوت شده‌ها نام محمد محمدزاده یکی از جوانان آینده‌دار و مستعد بسکتبال با ویلچر قم به چشم می‌خورد.

پیروزمنش اضافه کرد: 23 بسکتبالیست دعوت شده از استان‌های زنجان، تهران، ایلام، فارس، یزد، مرکزی، خراسان رضوی، هرمزگان ، خوزستان، آذربایجان غربی، اصفهان و قم هستند که قرار است تمرینات خود را برای مسابقات جهانی برگزار کنند.

وی با اشاره به مشخص شدن کادر فنی تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان کشورمان ابراز داشت: این تیم زیر نظر محمد رضا دستیار به عنوان سرمربی و حبیب قربانلو به عنوان مربی تمرین می‌کند، ضمن اینکه محمد پورمقدم نیز به عنوان مربی بدنساز در کنار تیم است.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم با بیان اینکه تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم هم اکنون از بخت مناسبی برای قهرمانی لیگ برتر برخوردار است، افزود: این اردو به منظور آمادگی ملی‌پوشان برای حضور در مسابقات جهانی ترکیه که شهریور ماه سال 92 برگزار می‌شود، در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/78002/ل

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول