اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه استان البرز خبر داد

اجرای محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان البرز

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راه البرز از اجرای محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان در روزهای پایانی هفته و در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.

اجرای محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری پلیس البرز، همایون شریفی اظهار داشت: به منظور تأمین نظم و امنیت در جاده‌ها در تعطیلات پایانی هفته و به ویژه روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی، محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان البرز اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: بر اساس تمهیدات اندیشیده شده تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه اول آذر‌ماه الی ساعت 24 روز یکشنبه 5 آذرماه سال جاری از محورهای کرج - چالوس ، هراز و بالعکس ممنوع است.

این مسئول ادامه داد: تردد انوع تریلر و کامیون از محورهای کرج - چالوس و هراز کماکان ممنوع است.

شریفی افزود: در این راستا همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 الی 21 روز جمعه مورخ سوم آذر‌ماه از کرج تا دهانه شمالی تونل کندوان در استان البرز به منظور تخلیه بار ترافیکی ممنوع است.

وی گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 الی 24 روز یکشنبه پنجم آذرماه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 الی 24 همین روز از مرزن‌آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه است.

رئیس پلیس راه استان البرز تأکید کرد: تردد همه کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 الی 24 روز چهارشنبه اول آذرماه و از ساعت 6 الی 24 روزهای پنجشنبه، جمعه، شنبه و یکشنبه مورخ دوم، سوم، چهارم و پنجم آذرماه از محور هراز ممنوع است.

ضمنا، مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن 88255555 به صورت شبانه‌روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و امدادرسانی احتمالی به حادثه دیدگان است.

انتهای پیام/2302/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول