اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون انتظامی ویژه شرق تهران خبر داد

بار ترافیکی استان تهران در مناطق شرقی است/ واگذاری 10 خودروی مگان به پلیس‏راه

خبرگزاری فارس: معاون عملیات فرماندهی انتظامی ویژه شرق تهران گفت: بار غالب ترافیکی استان تهران در مناطق شرقی این استان جریان دارد.

بار ترافیکی استان تهران در مناطق شرقی است/ واگذاری 10 خودروی مگان به پلیس‏راه

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، سعید اسکندری پیش از ظهر امروز در نشست مدیران بحران استان‏های معین شرق تهران و شمال کشور که با حضور معاون وزیر کشور، مدیرکل بحران استان‏ تهران، شماری از مسئولان کشوری و سایر اعضای کارگروه بحران شهرستان‏های دماوند، فیروزکوه، شمیرانات، تهران و استان سمنان در سالن جلسات فرمانداری دماوند برگزار شد، اظهار داشت: این بار ترافیکی در غرب دیده نمی‏شود و در تهران بزرگ نیز پلیس‏راه نداریم.

وی ادامه داد: سال گذشته پلیس‏راه شرق استان تهران در آزادراه تهران- پردیس گشایش یافت و امسال با این تجربه یک ساله خدمات در سطح بهتری به مردم ارائه می‏شود.

اسکندری اضافه کرد: برای تجهیز یگان خودرویی این مرکز نیز 10 خودروی مگان بعد از تجهیز به ملزومات ارتباطی در اختیار پلیس‏راه شرق استان تهران قرار می‏گیرد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی ویژه شرق تهران افزود: علاوه بر این، خودروهای دیگری نیز در نظر گرفته شده است که با رفع موانع موجود در اختیار پلیس قرار می‏گیرد.

* انسداد 4 گلوگاه، هدف مدیریت پلیسی بحران

معاون عملیات فرماندهی انتظامی ویژه شرق تهران گفت: پلیس‏راه شرق استان تهران چهار گلوگاه حساس این مناطق را از قبل شناسایی کرده و در مواقع لازم برای مدیریت ترافیک نسبت به انسداد آنها اقدام می‏کند.

وی تصریح کرد: اما به هر ترتیب اجرای طرح‏هایی در راستای رفع بحران به هنگام بارش نزولات آسمانی و همچنین ترافیک، نیازمند مدیریتی واحد در دماوند و فیروزکوه است.

اسکندری اضافه کرد: البته سال گذشته فرمانداران شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه همراهی و همکاری بسیار خوبی با پلیس داشتند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی ویژه شرق تهران افزود: در حال حاضر مسئولان سازمان هواشناسی با سود جستن از فناوری‏های نوین به خوبی می‏توانند شرایط آتی آب و هوایی را پیش‏‌بینی کنند.

وی ادامه داد: اگر این داده‌‏های آماری از شرایط اقلیمی منطقه چند روز قبل از وقوع به پلیس‏راه اطلاع‌‏رسانی شود، مدیریت بر امور در شرایط بهتری صورت می‏گیرد.

انتهای پیام/67009/ع/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول