اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل هواشناسی خوزستان خبر داد

آغاز بارش‌های جدید باران از اواخر وقت روز جمعه در خوزستان

خبرگزاری فارس: مدیر کل هواشناسی خوزستان از آغاز بارش‌های جدید باران از اواخر وقت روز جمعه و تداوم روند کاهش دما در استان خبر داد.

آغاز بارش‌های جدید باران از اواخر وقت روز جمعه در خوزستان

مسعود دهملایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: با توجه با تغییر سوی جریانات به شمال غربی و بارندگی‌های قابل‌توجه اخیر با وضعیت مه تشعشی در استان مواجه هستیم که انتظار تداوم آن با شدت و ضعف تا اواخر وقت وجود دارد.

وی افزود: در لایه میانی جو موج ناپایدار از منطقه عبور کرده و هم‌اکنون استان در دامنه امواج پایدار قرار گرفته است، انتظار می‌رود با نزدیک شدن اثرات موج جدیدی که از اواخر وقت فردا ظاهر خواهد شد، مجددا در روزهای جمعه و شنبه شاهد ابرناکی و بارندگی در سطح خوزستان باشیم.

دهملایی خاطر نشان کرد: آسمان استان قسمتی تا نیمه ابری و مه‌آلود با احتمال رگبار خفیف و پراکنده به ویژه در ارتفاعات پیش‌بینی‌شود و انتظار بارندگی بعدی در روزهای جمعه و شنبه وجود دارد.

وی تاکید کرد: وضعیت هوا، قسمتی ابری گاهی افزایش ابر همراه با مه یا مه رقیق جهت باد، شمال غربی تا غربی سرعت باد، 15 تا 30 کیلومتر در ساعت و ماکزیمم سرعت باد 35 کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: در شبانه روز گذشته اهواز، امیدیه، هندیجان و ماهشهر با 22 و دهدز با 8.3 درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط گزارش شده‌اند.

این مقام مسئول افزود: حداکثر دمای امروز اهواز به 23 و حداقل به 13 درجه سانتیگراد خواهد رسید.

انتهای پیام/72006/و/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول