اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز:

پایگاه‌های بسیج کانون مقاومت مردمی هستند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان البرز گفت: تعدد پایگاه‌های بسیج به منزله افزایش پایگاه‌های اجتماعی و وحدت بیشتر مردم است.

پایگاه‌های بسیج کانون مقاومت مردمی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، داوود بهرامی فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز در افتتاح پایگاه بسیج شهرک حصار خروان، پایگاه‌های بسیج را کانون مقاومت مردمی در برابر دشمنان دانست که می‌توان از آن برای افزایش توانایی بسیجیان در برابر دشمنان استفاده کرد و افزود: این توانایی‌ها در زمینه‌های مختلفی از جمله مسایل فرهنگی است که باید یک فرد بسیجی این توانایی را کسب کند.

بهرامی ادامه داد: تعدد پایگاه‌های بسیج به منزله افزایش پایگاه‌های اجتماعی و اجتماع و وحدت بیشتر مردم است که با همکاری یکدیگر و برگزاری جلسات بسیج و برگزاری حلقه‌های صالحین و نشست‌های مردمی در زمینه‌های گوناگون زمینه جذب بیشتر مردم را فراهم می‌کند.

وی در ادامه افزود: بسیج به فرموده امام لشگر مخلص خداست و همواره حرکات الهی باید داشته باشد و تفکر بسیجی به معنای حرکت به سوی خدا و ایمان کامل است.

بهرامی تصریح کرد: اسوه و الگوی بسیجیان پیامبران و ائمه اطهار هستند که راه خداپرستی و شهادت و از خود گذشتگی را به ما می‌آموزند و ما نیز نباید در برابر استکبار و زورگویان سر خم نکنیم.

وی تأکید کرد: در هر شرایطی که می‌توانیم امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه عملی کنیم و در اقامه نماز کوتاهی نکنیم، چراکه امام حسین (ع) جان خود را برای اقامه نماز فدا کرد.

انتهای پیام/ب/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول