اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان خبر داد

افتتاح 2 پایگاه بسیج در آبادان/ ساخت 3 ورزشگاه توسط ناحیه مقاومت بسیج

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان از افتتاح دو ساختمان پایگاه جدید بسیج در آبادان همزمان با هفته بسیج خبر داد.

افتتاح 2 پایگاه بسیج در آبادان/ ساخت 3 ورزشگاه توسط ناحیه مقاومت بسیج

عادل عساکره امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان اظهار کرد: همزمان با هفته بسیج دو ساختمان جدید پایگاه بسیج در شهرستان آبادان افتتاح می‌شود.

وی افزود: ساختمان پایگاه منطقه شطیط و شهید شولی ساختمان‌هایی هستند که همزمان با هفته بسیج در منطقه افتتاح شده و آمادگی انجام برنامه‌های بسیج را پیدا می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آبادان ادامه داد: ورزشگاهی نیز که توسط ناحیه مقاومت بسیج آبادان در منطقه ذوالفقاری در حال ساخت بوده در حدود 40 درصد پیشروی داشته است.

وی با اشاره به ساخت ورزشگاه‌های دیگر زیر نظر ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آبادان گفت: اسکلت فلزی، سقف، دیوار و کف این ورزشگاه ساخته شده و اقدامات برای اتمام کار این پروژه در حال انجام است.

عساکره در خصوص دیگر ورزشگا‌ه‌های در حال ساخت توسط ناحیه مقاومت بسیج آبادان بیان کرد: در صورت تأمین اعتبار ساخت ورزشگاه‌های منطقه ابوشانک و اروندکنار نیز به اتمام می‌رسد.

*بسیج خط‌ مشی حسینی دارد

وی در ادامه با اشاره به تقارن هفته بسیج با ایام سوگواری سالار شهیدان اظهار کرد: این مهم نشانی بر ادامه راه آن شهید بزرگوار و یارانش داشته و نشانی بر خط مش حسینی بسیجیان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آبادان افزود: همه وعاظ، خطبا و مداحان اهل بیت باید در هماهنگی منسجم در خطبه‌ها و بیانات خود گفتمان ولایت و هم‌پیمانی با اهداف ولایی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را هرچه بیشتر برای شهروندان آبادانی تبیین کنند.

وی در پایان گفت: همه شهروندان به خصوص بسیجیان باید از این تقارن استفاده کرده و بصیرت حسینی خود را افزایش دهند و در راستای اهداف آن قیام تاریخی گام بردارند.

انتهای پیام/72002/ع/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول