اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آیینی باشکوه انجام شد

برگزاری همایش بزرگ عاشورائیان شهرستان جم

خبرگزاری فارس: با حضور مسئولان و مردم، همایش بزرگ عاشورائیان شهرستان جم برگزار شد.

برگزاری همایش بزرگ عاشورائیان شهرستان جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم استاد حوزه علمیه قم پیش از ظهر امروز در همایش بزرگ عاشورائیان شهرستان جم که به‌مناسبت هفته بسیج برگزار شد اظهار داشت: بسیج و سپاه همواره در راستای موفقیت‌های نظام اسلامی حرکت کرده و نام بسیج همواره می‌درخشد.

حجت‌الاسلام فاضل همدانی ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله‌الحسین (ع) هفته بسیج را نیز تبریک گفت و افزود: مردم همواره به اهل بیت(ع) و امام حسین (ع) عشق و ارادت ویژه دارند.

وی در ادامه به حادثه کربلا اشاره کرد و گفت: ما درس‌های زیادی را می‌توانیم از حادثه کربلا و قیام امام حسین (ع) بگیریم و ولایت‌مداری و تبعیت از ولایت یکی از مهم‌ترین درس‌های این قیام است.

این استاد حوزه و دانشگاه خطاب به نوجوانان یادآور شد: شما نوجوانان باید حضرت قاسم‌بن‌الحسن (ع) را الگوی خود قرار دهید و رفتار و کردار آن بزرگوار را در زندگی خود پیاده کنید و باید همه نوجوانان با الگو گرفتن از آن حضرت ادامه دهنده راه آن بزرگوار باشند.

فاضل‌همدانی بیان داشت: امروز دشمنان با ترفندهای مختلف برای کمرنگ کردن معنویت و اخلاق اسلامی در جامعه تلاش می‌کنند که باید با افزایش بصیرت و هوشیاری موجبات ناکامی دشمن را فراهم کنیم.

بر اساس این گزارش، همایش بزرگ عاشوراییان به همت کانون بسیج پیشکسوتان، هیئت رزمندگان و اداره اوقاف شهرستان جم و با حضور مسئولین شهرستان و بسیجیان و دوستداران و عاشقانه امام حسین(ع) در تکیه‌گاه هیئت امام حسین (ع) شهر جم برگزار شد.

در این همایش زیارت عاشورا و مداحی و مرثیه‌خوانی توسط سید مصطفی میرزایی مداح اهل بیت(ع) اجرا شد.

انتهای پیام/2451/و/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول