اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل:

فرهنگ غالب در دفاع مقدس فرهنگ عاشورایی بود

خبرگزاری فارس: جانشین سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: فرهنگ غالب در دفاع مقدس فرهنگ عاشورایی بود که با تاسی از این فرهنگ شهدای ما پیروز میدان شدند.

فرهنگ غالب در دفاع مقدس فرهنگ عاشورایی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، غلام عسگر کریمیان صبح امروز در سومین یادواره شهدای ورزشکار شهرستان اردبیل اظهار داشت: آنچه که ما از ایثار و فداکاری در هشت سال دفاع مقدس مشاهده کردیم نشأت گرفته از روحیه ایثار و بسیجی جوانانمان بود که همه آن را از عاشورا ارث برده بودند.

جانشین سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با بیان اینکه تمسک به مکتب عاشورا هشت سال دفاع مقدس ما را در تاریخ جهان مثال‌زدنی کرده است، افزود: دشمنان اسلام پس از پیروزی انقلاب همواره تلاش کرده‌اند تا با تمام ابزار مانع گسترش آرمان‌های انقلاب اسلامی شوند اما در این راه همیشه به سد محکم اراده ملت و ایمان جوانان این دیار برخورد کرده‌اند.

کریمیان ایجاد تنش‌های قومی، جریان توده، تقویت منافقین و دیگر گروه‌های تروریستی و تحمیل جنگ هشت ساله را از ترفندهای دشمنان ذکر کرد که با اراده الهی، رهبری امام (ره) و حضور مردم نقش بر آب شده است.

وی اضافه کرد: آنهایی که می‌گویند شهدا جوانانی بودند که از روی احساس جان خود را از دست دادند بی انصافی و نامردی می‌کنند، چرا که شهدای ما آگاهانه، با بصیرت و با اقتدار به الگوی جاویدان کربلا خون خود را در راه دین و رضای الهی هدیه کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جانشین سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل اظهار داشت: امروز هر چه داریم و هر افتخار و بالندگی که شامل این ملت است از برکت خون شهداست و همان‌طور که قیام عاشورا هر روز تازه‌تر و پرچم آن هر روز بر افراشته‌تر می‌شود نهضت حسینی امام راحل نیز زیر سایه ولی امر مسلمین جهان پر شورتر و گسترده‌تر می‌شود.

انتهای پیام/62004/ل/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول