اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

خبرگزاری فارس همراه نظام، دولت و مردم است

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت:‌ خبرگزاری فارس زنجان مجموعه‌ای بانشاط، فعال، بدون تنش، همراه نظام، انقلاب، دولت و مردم است.

خبرگزاری فارس همراه نظام، دولت و مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان محمد رئوفی‌نژاد بعد از ظهر امروز در دیدار مدیرکل امور استان‌های خبرگزاری فارس اظهار کرد:‌ استان زنجان از استان‌های پرنشاط، پر تحرک و خبرساز محسوب می‌شود.

وی از انجام 150 سفر شهرستانی در چهار سال گذشته خبر داد و افزود: این سفرهای کاری، بر مبنای تصمیم‌گیری، مشکل‌گشا و با مصوبات کاری است.

استاندار زنجان با اشاره به برگزاری 14 مصاحبه مطبوعاتی در طول سال تصریح کرد: برای اطلاع‌رسانی اقدامات انجام شده این مصاحبه‌ها برگزار می‌شود.

وی ادامه داد:‌ مسیر ارتباطی مجموعه استان با رسانه‌ها موجب اجرای برنامه‌های مطلوب در استان شده است.

*رسانه‌ها پل ارتباطی بین مردم و دولت هستند

رئوفی‌نژاد با بیان اینکه ارتباط مجموعه دولت با رسانه‌ها و خبرگزاری‌های زنجان مطلوب است، افزود: رسانه‌ها پل ارتباطی بین مردم و دولت بوده و در انتقال مطالب، نقد فعالیت‌های مدیران و رساندن اعتراضات و خواسته‌های مردم تاثیرگذار هستند.

وی شوک‌های خبری را موجب توسعه و پیشرفت استان برشمرد و گفت: برخی از شوک‌های خبری سازنده و مشکل‌گشا است.

استاندار زنجان با بیان اینکه رسانه‌های استان در همراهی و همدلی با مسئولان و دستگاه‌های اجرایی پای کار هستند، افزود: همکاری نزدیکی بین رسانه‌ها با مجموعه دولت در استان زنجان مشاهده می‌شود.

*خبرگزاری فارس همراه نظام، انقلاب، دولت و مردم است

وی با تقدیر از سرپرستی و خبرنگاران فارس در استان زنجان گفت: تلاش‌های سرپرستی فارس در استان زنجان در راستای عمل به وظیفه اطلاع‌رسانی خود قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه سرپرستی خبرگزاری فارس در استان در زمینه اطلاع‌رسانی از رسانه‌های بسیار موفق استان زنجان است، تصریح کرد: اطلاع‌رسانی دقیق، سریع و موثر از جمله خصایص خبرگزاری فارس در استان است.

انتهای پیام/73003/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول