اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه استان سمنان:

اصناف بسیجی مجاهدان جنگ اقتصادی با دشمنان هستند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: اصناف بسیجی مجاهدان جنگ اقتصادی با دشمنان هستند و باید با قوت در این میدان قدم بگذارند.

اصناف بسیجی مجاهدان جنگ اقتصادی با دشمنان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سردار علی استادحسینی ظهر امروز در نخستین جلسه شورای اندیشه و هم‏فکری راهبری بسیج اصناف استان سمنان که در سومین روز از هفته بسیج با موضوع «تبیین نقش بسیج در اقتصاد مقاومتی» در سالن جلسات سپاه استان برگزار شد، اظهار داشت: امروز در صحنه نبرد اقتصادی هستیم و بسیج اصناف با همراهی مردم، کار و تلاش، توسل و الگوگیری از ائمه اطهار(ع)، مجاهدان خط مقدم جنگ اقتصادی با دشمنان است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان افزود: کسی که حسینی باشد، اهل احتکار و گران‏فروشی نیست.

وی با اشاره به اینکه مردم باید مرام حسینی را در زندگی خود جاری و ساری کنند، گفت: مرام امام حسین(ع) یاری‌رسانی و کمک به همنوع است و نمی‌توان حسینی بود، ولی اهل احتکار و اختلال در بازار هم شد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با بیان اینکه احتکار و گران‏فروشی در حقیقت مردم را در مضیقه قرار دادن است،‌ بیان داشت:‌ احتکار و گران‏فروشی گناه و ظلم به مردم است.

استادحسینی افزود: بر اساس روایات معصومین، فردی که مردم را در مضیقه قرار می‌دهد، تا 40 سال اعمالش حبط و نابود می‌شود.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان تصریح کرد: تلاش و هم و غم متولیان بازار باید در جهت جلوگیری از احتکار و گران‏فروشی باشد.

استادحسینی گفت: بسیج اصناف می‌تواند نقش سازنده و ممتازی در جلوگیری از التهابات بازار داشته باشد و نگذارد مردم به انقلاب و اسلام بدبین شوند.

وی با بیان اینکه در هفته‌های اخیر مقداری از التهابات بازار کاسته شده است، گفت: با اقتصاد مقاومتی می‌توانیم روی پای خودمان بایستیم و دشمنان مأیوس را مأیوس‌تر کنیم.

انتهای پیام/2249/ل/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول