اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دزفول:

امر به معروف ناآگاهانه باعث دفع اسلام نشود

خبرگزاری فارس: فرماندار دزفول گفت: نباید امر به معروف و نهی از منکر به شیوه نادرست، ناخواسته باعث دفع از اسلام شود، در این باره باید توجه زیادی داشت.

امر به معروف ناآگاهانه باعث دفع اسلام نشود

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، عبدالرضا احسانی‌نیا عصر امروز در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اظهار داشت: اسلام دین جذب است ولی متاسفانه بعضا مشاهده می‌شود بعضی افراد به علت نداشتن آگاهی و اطلاعات لازم در زمینه امر به معروف و نهی از منکر موجب نارضایتی افراد را فراهم می‌کنند که باید با آموزش‌های گسترده عمومی فریضه را در جامعه به صورت صحیح گسترش داد.

وی خاطر نشان کرد: وظیفه اصلی انسان، عبودیت و بندگی خداوند است و اجرای امر به معروف را یکی از واجبات دین است.

احسانی‌نیا خاطر نشان کرد: فراموشی فریضه امر به معروف و نهی از منکر موجبات نابودی جامعه را فراهم می‌کند و باعث انحطاط می‌شود.

فرماندار دزفول خاطر نشان کرد: عمل به امر به معروف و نهی از منکر یکی از راه‌های رسیدن به پاکان و صالحان است و به این دلیل باید در راستای احیای این فریضه عظیم تلاش کنیم.

امر به معروف صفت صالحان است

همچنین امام جمعه شهرستان دزفول در این مراسم اظهار داشت: آمرین به معروف و ناهیان منکر حافظان دین هستند و آمرین به این فریضه خود باید نماد افراد صالح و پاک باشند.

حجت‌الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی افزود: اجرا نشدن فریضه امر به معروف خسارت جبران ناپذیری به جامعه اسلامی وارد می‌کند و باید در راستای زنده نگهداشتن این فریضه تلاش کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در این نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان دزفول از19 نفر از فعالان امر به معروف و نهی از منکر تجلیل شد.

انتهای پیام/72006/ب/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول