اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

پلمب واحد تولید فرآورده‌های گوشتی متخلف در کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد از پلمب واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی متخلف دنا بریان یاسوج در این استان خبر داد.

پلمب واحد تولید فرآورده‌های گوشتی متخلف در کهگیلویه و بویراحمد

 محمد محمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: طی بازرسی کارشناسان این اداره‌کل از واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی دنا بریان یاسوج این واحد تولیدی را متخلف دانسته و به مراجع قضایی معرفی کردند.

 مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد گفت: به دنبال تذکرات متعدد در خصوص استفاده از بافت‌های غیرمجاز (خمیر مرغ) در تولیدات خود پروانه‌ی این واحد تولیدی تعلیق شده و با وجود تعلیق پروانه، این شرکت همچنان با استفاده از جعل نشان استاندارد بر روی محصولاتش به توزیع و تبلیغ این محصولات پرداخته است.

وی افزود: کارشناسان این اداره‌کل در بازرسی مجدد از واحد تولیدی دنا بریان یاسوج و مشاهده تخلفات متعدد در فرآورده‌های گوشتی این واحد تولیدی را پلمب کردند.

محمدی با بیان این‌که اداره‌کل استاندارد به عنوان یکی از متولی‌های سلامت در جامعه با هیچ نهاد و واحد تولیدی مماشات نمی‌کند، تصریح کرد: اداره‌کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد با هر واحد تولیدی که بخواهد سلامت مردم را به مخاطره بیندازد برخورد خواهد کرد.

مدیر‌کل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: هم‌استانی‌های در هنگام خرید فرآورده‌های گوشتی مانند سوسیس، کالباس، همبرگر و غیره ... دقت لازم را مبذول و در صورت مشاهده موارد مشکوک با شماره تلفن 1517 این اداره تماس بگیرند.

انتهای پیام/2571/خ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول