اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست مسئولان صنایع کرمان تاکید شد

ضرورت تعامل اتاق بازرگانی و خانه صنعت کرمان

خبرگزاری فارس: هم‌افزایی دو تشکل خصوصی اتاق بازرگانی و خانه صنعت و معدن برای رفع مسائل بنگاه‌های صنعتی، معدنی و تجاری کرمان ضروری است.

ضرورت تعامل اتاق بازرگانی و خانه صنعت کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان، رئیس سازمان صنعت‌، معدن و تجارت‌ استان کرمان، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان و خانه صنعت‌، معدن و تجارت استان کرمان ‌بر هم‌افزایی دو تشکل خصوصی برای رفع مسائل بنگاه‌های صنعتی، معدنی و تجاری کرمان تاکید شد.

‌در این نشست محمد عابدی‌نژاد رئیس سازمان صنعت‌، معدن و تجارت‌ استان کرمان با تاکید بر لزوم هم‌نوایی بین دو بخش خصوصی خواستار گردش اطلاعاتی فعالیت‌های جاری و آتی این دو بخش خصوصی شد.

محسن جلال‌پور رئیس اتاق بازرگانی‌، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان نیز با تاکید بر رفع مشکلات صنعتی و معدنی و فعالان اقتصادی استان کرمان گفت: خانه صنعت و معدن و اتاق بازرگانی استان باید به عنوان بخش خصوصی فعال استان به همراهی سازمان صنعت، معدن و تجارت یک‌صدا و هماهنگ در راستای منافع اقتصادی استان برنامه‌ریزی و حرکت کنند. 

علی‌اکبر مشرفی رئیس خانه صنعت معدن استان کرمان نیز با تاکید هماهنگی بین اتاق بازرگانی و خانه صنعت و معدن خواستار تدوین برنامه اجرایی همکاری‌های مشترک شد.

بنابراین گزارش در این جلسه مقرر شد، کمیته‌ای چهار نفره از خانه صنعت، معدن و اتاق بازرگانی طی یک ماه چارچوب اجرایی همکاری مشترک به منظور هم‌افزایی در فعالیت‌های عملیاتی را تدوین کنند.

انتهای پیام/80017/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول