اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بر اثر بارش شدید و سیل شب گذشته

4 نفر در دشتستان کشته شدند/ تخریب منازل تاکنون گزارش نشده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل بحران استانداری بوشهر گفت: متأسفانه بر اثر شدت بارندگی شب گذشته و وقوع سیل در شهرستان دشتستان چهار نفر از هم استانی‌ها کشته شدند.

4 نفر در دشتستان کشته شدند/ تخریب منازل تاکنون گزارش نشده است

هادی مقصودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: یک نفر بر اثر برق گرفتگی و سه نفر دیگر نیز به دلیل خفگی در سیلاب جان خود را از دست دادند.

وی افزود: به دلیل بارندگی‌های شدیدی که شب گذشته در استان بوشهر به وقوع پیوست مدارس شهرستان‌های دشتستان، خارگ و چهار روستای آباد، رستمی، پهلوان کشی و گورکات در شهرستان تنگستان در سه مقطع تحصیلی تعطیل خواهد بود.

مدیرکل بحران استانداری بوشهر گفت: بیشترین میزان بارندگی در شهرستان دشتستان به میزان 125 میلیمتر در مدت سه ساعت داشتیم ضمن اینکه در جزیره خارگ نیز 97 میلیمتر باران بارید.

وی افزود: سامانه‌ بارش‌زا در حال خارج شدن از استان بوشهر و حرکت به سمت استان هرمزگان و کرمان است اما تیم‌های امدادی همچنان در حال آماده‌باش هستند.

مدیرکل بحران استانداری بوشهر بیان کرد: در طول مدت بارندگی شب گذشته، اداره‌های راه، برق، فاضلاب، آب منطقه‌ای، شهرداری‌ها و آتش‌نشانی‌ها، بنیاد مسکن و دیگر اداره‌های امدادی در حالت آماده‌باش بودند.

تخریب منازل تاکنون گزارش نشده است

مقصودی تصریح کرد: با وجود شدت بارندگی در برخی نقاط استان تاکنون تخریب منازل به ما گزارش نشده است هر چند که آبگرفتگی معابر و منازل را داشتیم.

وی گفت: در مورد خسارات مالی نیز پس از بازدید میدانی و برآورد خسارات میزان آن را اعلام خواهیم کرد.

مدیرکل بحران استانداری بوشهر ادامه داد: تمام رسانه‌های مکتوب و غیر مکتوب استان بوشهر اخبار مربوط به تلفات و بارندگی‌های اخیر در استان را باید از مدیریت بحران استانداری بوشهر دریافت کنند.

گفتنی است، بارندگی‌های شدید شب گذشته در استان بوشهر موجب آبگرفتگی معابر و بروز سیل در برخی مناطق از جمله شهرستان دشتستان و کشته شدن چهار نفر هم شد.

انتهای پیام/66006/م/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول