اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل هواشناسی خوزستان خبر داد

بارش مجدد باران از امشب در خوزستان/ طوفان در راه است

خبرگزاری فارس: مدیرکل هواشناسی خوزستان از بارش مجدد باران در استان خبر داد و گفت: وزش بادهای شدید از ساعات پایانی امشب آغاز می‌شود.

بارش مجدد باران از امشب در خوزستان/ طوفان در راه است

مسعود دهملایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی خوزستان نشان دهنده شکل‌گیری مجدد خط ناپایدار در استان است و از امشب لغایت اواخر فردا شب در استان شاهد رگبار باران، رعد و برق و وزش باد قابل ملاحظه خواهیم بود.

وی خاطر نشان کرد: انتظار می‌رود حجم بارش‌ها بیشتر در مناطق جنوبی و شهرهای ساحلی استان باشد ولی در همه شهرهای استان بارش خواهیم داشت.

دهملایی تاکید کرد: خط ناپایدار لایه میانی جو طی امروز و فردا بر روی استان تاثیرگذار خواهد بود و سبب بارش باران، رعد و برق و وزش باد قابل ملاحظه به ویژه در مناطق جنوبی استان خواهد شد که این وضعیت تا اواخر وقت فردا به طول خواهد انجامید.

وی افزود: آسمان استان نیمه ابری تا ابری همراه با رگبار باران، رعد و برق و وزش باد قابل ملاحظه پیش‌بینی می‌شود و انتظار تداوم این وضعیت تا اواخر وقت فردا وجود دارد.

دهملایی تاکید کرد: وضعیت هوا، نیمه ابری تا ابری همراه با رگبار باران و رعد و برق، جهت باد جنوب شرقی تا جنوب غربی، سرعت باد 20 تا 40 کیلومتر در ساعت و ماکزیمم سرعت باد 55 کیلومتر در ساعت خواهد بود.

مدیر‌کل هواشناسی خوزستان افزود: در شبانه‌روز گذشته آبادان با 24.6 و دهدز با 4.1 درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط گزارش شده‌اند.

انتهای پیام/72006/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول