اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان نیم فصل

امیدان قم در لیگ برتر اسکیت‌ هاکی قعرنشین شد

خبرگزاری فارس: تیم اسکیت‌ هاکی امیدان قم با کسب نتایج ضعیف و دور از انتظار در لیگ برتر اسکیت‌ هاکی به قعر جدول رده‌بندی سقوط کرد.

امیدان قم در لیگ برتر اسکیت‌ هاکی قعرنشین شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در مسابقات لیگ برتر اسکیت‌ هاکی قهرمانی مردان باشگاه‌های کشور شش تیم حضور دارند و بازی‌های خود را به شکل دوره‌ای برگزار می‌کنند تا قهرمان این فصل از رقابت‌ها مشخص شود.

بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون اسکیت کشورمان، بازی‌های لیگ برتر اسکیت‌ هاکی به شکل دوره‌ای و در قالب دیدارهای رفت و برگشت برگزار می‌شود و طی آن شش تیم که در بین آنها تیم امیدان قم نیز حضور دارد برای قهرمانی این فصل رقابت می‌کنند.

دیدارهای دور رفت از بازی‌های فصل جاری لیگ برتر اسکیت ‌هاکی باشگاه‌های کشور در دو مرحله برگزار شد و در حالی که تیم امیدان قم نتایج خوبی در این مرحله کسب نکرد، تیم اسکیت ‌هاکی جوانان انقلاب قهرمان لیگ برتر اسکیت‌ هاکی مردان شد.

با پایان نیم فصل مرحله دوم پنجمین دوره مسابقات لیگ برتر اسکیت‌ هاکی مردان قهرمانی باشگاه‌های کشور، تیم جوانان انقلاب تهران با هشت امتیاز از پنج بازی قهرمان شد، در حالی که تیم اسکیت‌ هاکی نیروی زمینی ارتش عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد.

این در حالی است که تیم‌های اسکیت‌ هاکی مهرآریا خمینی شهر، دانشگاه آزاد همدان، پویا تهران و امیدان قم نیز در رده‌های بعدی قرار گرفتند تا بر اساس زمان جدیدی که سازمان لیگ فدراسیون اسکیت اعلام می‌کند دیدارهای دور برگشت برگزار شود.

در بازی‌های برگزار شده دور دوم از مرحله رفت مسابقات تیم امیدان قم در سه مسابقه به مصاف حریفان خود رفت و با قبول سه باخت متوالی نتوانست همچون مرحله اول رقابت‌ها در مقابل حریفان خود عملکرد خوبی داشته باشد.

در دور دوم مرحله رفت این پیکارها تیم امیدان قم در نخستین دیدار خود برابر تیم دانشگاه آزاد همدان به میدان رفت و در دیداری که کاملاً یک طرفه بود و نماینده همدان نسبت به امیدان قم برتری داشت، باخت سنگین پنج بر یک برای نماینده قم به ثبت رسید.

اسکیت‌بازان تیم امیدان قم در دومین دیدار خود به مصاف تیم مهرآریا خمینی شهر رفتند و در حالی که تلاش می‌کردند تا باخت بازی قبل را جبران‌ کنند بازی بهتری به نمایش گذاشتند اما در جدالی نزدیک با حساب چهار بر سه این بازی را نیز باختند.

سومین بازی تیم اسکیت‌ هاکی تیم امیدان قم با تیم جوانان انقلاب تهران قهرمان نیم فصل بود که طی آن تیم حریف توانست با اختلاف سه گل و با نتیجه سنگین چهار بر یک تیم امیدان قم را شکست دهد.

مرحله سوم لیگ برتر اسکیت‌ هاکی در روزهای 23 و 24 آذرماه در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار می‌شود.

انتهای پیام/78002/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول