اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با معرفی نفرات برتر

دومین دوره مسابقات اسکیت دختران کاشان پایان یافت

خبرگزاری فارس: دومین دوره مسابقات اسکیت دختران شهرستان کاشان با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

دومین دوره مسابقات اسکیت دختران کاشان پایان یافت

رئیس هیئت اسکیت کاشان بعد از ظهر امروز در حاشیه مراسم پایانی این مسابقات در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: این رقابت‌ها با حضور 120 نفر شرکت‌کننده در پنج رده سنی در پیست اسکیت پارک آیت‌الله مدنی این شهرستان برگزار شد.

مهدی نادعلی افزود: برگزاری این دوره از رقابت‌های اسکیت دختران کاشان به مناسبت روز خانواده و با حضور خانواده‌های ورزشکاران توسط هیئت اسکیت شهرستان و با همکاری سازمان رفاهی تفریحی کاشان صورت گرفت.

وی افزود: شرکت‌کنندگان در رده‌های سنی‌های مختلف شامل متولدین سال‌های 76 تا 78، 79 تا 80، 81 تا 82، 83 تا 84 و 85 به رقابت با یکدیگر رفتند و در پایان نفرات برتر معرفی شدند.

رئیس هیئت کاشان بیان داشت: در  رده سنی متولدین سال‌‌های 76 تا 78، محبوبه جعفرآبادی به مقام قهرمانی رسید، نگین اکبرزاده نایب قهرمان شد و فائزه راحتی به مقام سوم بسنده کرد.

به گفته وی، در رده سنی متولدین سال‌های 79 تا 80 نیز ستاره بنی‌احمدی بر سکوی نخست ایستاد، نیایش ابوالحسنی در رده دوم قرار گرفت و زهره کتابی به مقام سوم مسابقات رسید.

نادعلی افزود: در رده سنی متولدین سال‌های 81 تا 82 نیز فاطمه مقدسیان عنوان نخست مسابقات را کسب کرد، ستاره سادات موسوی مقام دوم را به خود اختصاص داد و لیلا مؤمنیان در جایگاه سوم ایستاد.

وی خاطرنشان کرد: در رده سنی متولدین سال‌های 83 تا 84، مرضیه سمیه‌ای به مقام قهرمانی رسید، بهشاد ساداتی به نایب قهرمانی بسنده کرد و ریحانه پویامنش سوم شد.

به گفته وی، در رده سنی متولدین سال 85 نیز مهسا طالبی، بهار یزدی‌پور و فاطمه مجتبایی به ترتیب مقام‌های اول تا سوم این رده سنی مسابقات را به خود اختصاص دادند.

رئیس هیئت اسکیت شهرستان کاشان متذکر شد: این رقابت‌ها با قضاوت سعیده سادات بهشتیان و مریم مرادآبادی نایب رئیس هیئت اسکیت کاشان در این شهرستان برگزار شد. 

انتهای پیام/ب۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول