اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شعب بانک کشاورزی همدان خبر داد

تصویب 288 میلیارد ریال تسهیلات طرح توسعه کشاورزی

خبرگزاری فارس: مدیر شعب بانک کشاورزی همدان از تصویب بیش از 288 میلیارد ریال تسهیلات طرح توسعه کشاورزی توسط بانک کشاورزی استان همدان خبر داد.

تصویب 288 میلیارد ریال تسهیلات طرح توسعه کشاورزی

علیرضا طاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: بانک کشاورزی استان همدان از ابتدای سال تاکنون بیش از 288 میلیارد ریال تسهیلات طرح‌های توسعه کشاورزی تصویب کرده است.

وی افزود: در حمایت از کارآفرینی و اشتغالزایی و در راستای اجرای سیاست‌های کلان کشور بانک کشاورزی استان همدان  اقدام به پرداخت 704 فقره تسهیلات طرح توسعه کشاورزی به مبلغ 288 میلیارد ریال کرده است.

مدیر شعب بانک کشاورزی همدان با بیان اینکه طرح‌های تصویب شده در زمینه‌ دام و طیور، باغبانی، صنایع تبدیلی و... بوده، اضافه کرد: از این تعداد 579 طرح به مبلغ 218 میلیارد ریال عقد قرارداد صورت گرفته است.

وی با اشاره به اهمیت این طرح‌ها در توسعه و آبادانی بخش کشاورزی گفت: تعداد 573 طرح دیگر نیز به مبلغ بیش از 634 میلیارد ریال در دست بررسی و تکمیل مدارک است.

طاهری در بخشی دیگر از سخنانش بیان داشت: با استفاده از تسهیلات بانک کشاورزی طرح تکمیلی تولید شوریجات و ترشیجات شرکت همدست در استان همدان به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: طرح تکمیلی تولید شوریجات و ترشیجات حسن صالحی پیمان(همدست) از طرح‌های خوب بانک کشاورزی است که با ظرفیت اسمی تولید 5 هزار و 600 تن در سال، در شهر بهار به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

مدیر شعب بانک کشاورزی همدان تصریح کرد: این طرح زمینه اشتغال 49 نفر را به صورت مستقیم و غیر مستقیم فراهم کرده است.

وی هزینه اجرای طرح را بیش از 13 میلیارد و 500 میلیون ریال بیان کرد و افزود: از این مبلغ 12 میلیارد و 150 میلیون ریال از طریق تسهیلات بانک کشاورزی و از محل سرفصل اعتبار طرح توسعه کشاورزی تأمین و پرداخت شده و مبلغ یک میلیارد و 350 میلیون ریال نیز توسط متقاضی سرمایه‌گذاری شده است.  

طاهری با اشاره به بهره‌برداری از طرح تولید فرآورده‌های لبنی نیکونام عنوان کرد: طرح تولید فرآورده‌های لبنی نیکونام نیز از دیگر طرح‌هایی است که با استفاده از تسهیلات بانک کشاورزی در استان همدان به بهره‌برداری رسید.

وی یادآور شد: طرح فرآورده‌های لبنی نیکونام با ظرفیت اسمی تولید 30 هزار تن در سال، در شهر نهاوند به بهره‌برداری رسید که از جمله طرح‌های خوب بانک کشاورزی به شمار می‌رود.

مدیر شعب بانک کشاورزی همدان با اشاره به ایجاد اشتغال 35 نفر به صورت مستقیم از طریق این طرح ابراز داشت: هزینه اجرای این طرح بیش از 15 میلیارد و 500 میلیون ریال است.

وی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: از این مبلغ  12 میلیارد و 500 میلیون ریال از طریق تسهیلات بانک کشاورزی استان همدان و از محل سرفصل اعتبار طرح توسعه کشاورزی تأمین و پرداخت شده و مبلغ 3 میلیارد ریال نیز توسط متقاضی سرمایه‌گذاری شده است.

انتهای پیام/89006/ی/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول