اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان خبر داد

معرفی 375 میلیارد تومان طرح به بانک کشاورزی

خبرگزاری فارس: استاندار کردستان از معرفی 375 میلیارد تومان طرح به بانک کشاورزی برای دریافت تسهیلات خبر داد.

معرفی 375 میلیارد تومان طرح به بانک کشاورزی

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج علیرضا شهبازی در ششمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در سنندج اظهار کرد: علی‌رغم محدویت‌های مالی که در کشور ایجاد شده شاهد کمک‌های اعتباری خوبی به استان هستیم.

وی میزان پیشرفت مصوبات سفر رهبری و هیئت دولت در استان را خوب و مناسب خواند و عنوان کرد: با همه مشکلات و تنگناهای موجود کارها، برنامه‌ها و طرح‌های استان پیشرفت قابل قبولی دارند.

وی تصریح کرد: شبکه‌ها و سایت‌های ضد انقلاب همواره درصدد ارائه گزارش‌های منفی از عملکرد و خدمات نظام در کشور به ویژه استان کردستان هستند و ما همواره شاهد گزارش‌هایی از سوی این عوامل در راستای کم‌اهمیت و ناچیز جلوه دادن فعالیت‌ها و خدمات نظام بوده‌ایم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه بزرگترین امکانات و ظرفیت‌ها را در بخش کشاورزی استان در اختیار داریم، عنوان کرد: اگر بخش کشاورزی و به تبع آن صنایع تبدیلی در استان توسعه یابد شاهد تحول بزرگی در وضعیت معیشتی و رفاهی مردم خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه کردستان در جذب اعتبارات توسعه کشاورزی جزو استان‌های برتر کشور است خواستار بهره‌گیری مناسب از امکانات طرح توسعه کشاورزی در استان شد.

استاندار کردستان با بیان اینکه اعتباراتی که به طرح‌های توسعه کشاورزی استان اختصاص یافته تسهیلات بانکی است، خاطرنشان کرد: سهم بانک کشاورزی از پرداخت تسهیلات به طرح‌های توسعه کشاورزی 166 میلیارد تومان و بانک سپه 40 میلیارد تومان است.

شهبازی افزود: تا به امروز 375 میلیارد تومان پروژه به بانک کشاورزی معرفی شده که بانک به مرور این تسهیلات را پرداخت می‌کند.

انتهای پیام/79003/غ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول