اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور هماهنگی امور ایثار‌گران استانداری اصفهان خواستار شد

پیگیری اجرای بیمه تکمیلی ایثار‌گران شاغل توسط دستگاه‌های اجرایی

خبرگزاری فارس: مشاور هماهنگی امور ایثار‌گران استانداری اصفهان گفت: اجرایی شدن بیمه تکمیلی ایثار‌گران شاغل در دستگاه‌های اجرایی باید پیگیری شود و در حال حاضر دستگاه‌های اجرایی مکلف به پرداخت تمام هزینه‌های درمانی این افراد هستند.

پیگیری اجرای بیمه تکمیلی ایثار‌گران شاغل توسط دستگاه‌های اجرایی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار مصطفی دافعیان بعد از ظهر امروز در گردهمایی ایثار‌گران و بسیجیان اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان اظهار کرد: ایثار‌گران باید در تمام شرایط به این موضوع توجه کنند که مطالبات خود را به هر قیمتی به دست نیاورند.

وی با بیان اینکه مسئولان و دولت در مقابل رسیدگی به تمام مشکلات این افراد وظیفه و رسالت خطیری را بر عهده دارند، اضافه کرد: به تصویب رسیدن قوانین و مقررات برای حمایت و کاهش بخشی از مشکلات جامعه ایثار‌گری همت بسیار قانون‌گذاران را می‌طلبد.

مشاور هماهنگی امور ایثار‌گران استانداری اصفهان با تاکید بر اینکه در حال حاضر قوانین و مقررات تصویب شده نسبت به جامعه ایثار‌گری در ادارات و دستگاه‌های اجرایی خاک می‌خورد و این قوانین اجرایی نمی‌شود، تصریح کرد: خاک خوردن این قوانین و مقررات در ادارات مطلوب و مناسب جامعه ایثار‌گری نیست و مسئولان بالادستی و دولت نباید نسبت به وضعیت و مشکلات این قشر از جامعه غافل باشند.

وی با اشاره به اینکه ماده 48 قانون در اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به صورت ضعیف اجرایی شده است، ادامه داد: در حال حاضر در تمام ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی سراسر استان یک‌هزار و 200 ایثار‌گر در بخش‌های مختلف فعالیت می‌کنند.

دافعیان عدم اجرای ماده 44 قانون نسبت به ایثار‌گران این مجموعه و عدم اجرای بیمه تکمیلی را نیز از دیگر مشکلات موجود برای جامعه ایثار‌گری دانست و تاکید کرد: بر اساس قانون دستگاه‌های اجرایی باید هزینه‌های درمانی ایثار‌گران شاغل و بازنشسته خود را پرداخت کنند.

وی با تاکید بر اینکه اجرایی شدن بیمه تکمیلی ایثار‌گران شاغل در دستگاه‌های اجرایی باید پیگیری شود، افزود: ساماندهی وضعیت اشتغال، مسکن و مباحث درمانی به عنوان یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های این قشر از جامعه به شمار می‌رود.

انتهای پیام/63001/آ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول