اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه تاکستان:

بسیج توانایی ورود در تمام عرصه‌ها را دارد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه تاکستان در نشست مجمع عالی بسیج شهرستان تاکستان گفت: در صورت لزوم بسیج توانایی ورود در تمام عرصه‌ها را دارد.

بسیج توانایی ورود در تمام عرصه‌ها را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مسلم لطفی‌زاده فرمانده سپاه ناحیه تاکستان ظهر امروز در نشست مجمع عالی بسیج شهرستان تاکستان گفت: امروز تمام دشمنی‌های دشمنان نظام اسلامی برای جلوگیری از تشکیل جامعه اسلامی است.

لطفی‌زاده افزود: بسیج عصاره فضایل یک مملکت است. بسیجی واقعی الگویش امام علی (ع) و در مکتب اهل بیت رشد یافته است، حال این بسیج می‌خواهد در عرصه کمک به مدیریت کلان کشور نقش ایفا کند.

فرمانده سپاه تاکستان با تشریح وظایف مجمع عالی بسیج سپاه گفت: موضوع مجمع عالی بسیج در دو بخش خلاصه می‌شود اول کمک به تحقق جامعه اسلامی در ابعاد مختلف که به چند شکل می‌تواند عمل کند، که شامل مشاوره به مدیران و یاری آنها در تصمیم گیری‌ها توسط نخبگان بسیج، مطالبه‌گری در راستای امر به معروف و نهی از منکر براساس اصل عدالت خواهی و اعلام مواضع در برهه‌های مختلف، بخش دوم وظایف مجمع عالی بسیج استفاده از همه ظرفیت‌های جامعه برای تحقق بسیج ده‌ها میلیونی است.

لطفی‌زاده اضافه کرد: بسیجی به هر کس که دارای فرهنگ بسیجی است اطلاق می‌شود و بسیج توانایی دارد در همه عرصه‌ها در زمان لازم وارد عمل شود همچون گذشته که این تفکر در هر زمان که کاری زمین مانده بود وارد عمل شد و نقش خود را با تمام توان ایفا کرد.

وی در پایان گفت: مجمع عالی بسیج دارای هفت کمیسیون اجتماعی، اقتصادی، بانوان، حقوقی، سیاسی، فرهنگی و مطالبات و منویات مقام معظم رهبری است و از همه بسیجیان صاحب فکر و اندیشه دعوت می‌گردد برای پیشبرد بهتر اهداف این مجمع نظرات کارشناسی خود را در زمینه‌های مختلف به این کمیسیون‌ها ارائه کنند.

انتهای پیام/2267/آ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول