اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع:

بسیج تبلور حماسه آفرینان کربلا است

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: بسیج تبلور شهادت ‌طلبی‌ها، ایثار، فداکاری، مقاومت و ایستادگی در مقابل ظلم و ستم امام حسین(ع) و یاران با وفایش در صحرای کربلا است.

بسیج تبلور حماسه آفرینان کربلا است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سردار ابوالفضل شکارچی بعد از ظهر امروز در آیین گرامیداشت هفته بسیج در شرکت واگن پارس اراک با اشاره به اینکه باید درس‌ها و عبرت‌های عاشورا را شناخت و با درک درست از آن به مقابله با دشمنان پرداخت، اظهار داشت: امام حسین(ع) و یاران با وفای ایشان الگوی شهادت طلبی، ایثار و فداکاری برای بسیجیان هستند.

وی با اشاره به اینکه امام حسین(ع) در نهضت عاشورا حجت را بر همه تمام کرد، افزود: با شهادت بهترین مردان عالم در نهضت عاشورا تکلیف الهی با سربلندی و شرف انجام شد و اسلام ناب محمدی(ص) از انحراف نجات پیدا کرد.

معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به اینکه بسیج پاسدار اسلام و ارزش‌های آن است و تفکر بسیجی است که دشمنان را ناامید ساخته، تصریح کرد: بسیجیان با آموختن درس شهادت‌طلبی از سید و سالار شهیدان در دوران دفاع مقدس شهادت‌طلبی، ایثار و از جان گذشتگی خود را به شایستگی ثابت کردند و نشان دادند که با تبعیت از ولایت فقیه از هیچ قدرتی هراس ندارند و تا پای جان در راه اسلام و آموزگار خود امام حسین(ع) خواهند ایستاد.

شکارچی با اشاره به اینکه شهادت فیض عظیم الهی برای انسان‌های خداجو است، ادامه داد: در دوران هشت سال دفاع مقدس بسیجیان مانند یاران امام حسین(ع) عاشقانه، خالصانه و عارفانه در راه دفاع از اسلام، قرآن و ولایت خون مطهر خویش را تقدیم کردند و زیر بار ظلم و ستم نرفتند.

وی گفت: در سال اول جنگ تحمیلی، کشور در شرایطی قرار داشت که حتی نمی‌توانست سیم خاردار تهیه کند، اما امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت هدایت‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی، تلاش مسئولان و کوشش همه جانبه مردم با دستیابی به علوم و فن‌آوری‌های نظامی در دفاع از کیان اسلامی در اوج عزت، قدرت و اقتدار قرار دارد.

معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به تشریح ابعاد عشق و ایمان مردم ایران بـــه امام حسین(ع) پرداخت و گفت: دنیا با هدف حذف و براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به توطئه، تهدید و تحریم دست زده است، اما جانفشانی، مقاومت و ایستادگی ملت سلحشور و بسیجی ایران اسلامی در مقابله با تهدید‌ها و تحریم‌های استکبار جهانی، دسیسه دشمنان را ناکام گذاشته است.

شکارچی اظهار داشت: تهدید و تحریم و توطئه علیه نظام اسلامی ایران مربوط به امروز نیست و دشمنان به دلیل از بین رفتن منافع خود از ابتدا با جمهوری اسلامی ایران مخالف بودند، اما ملت ایران در انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن با ایستادگی در مقابل ظلم و زور با صبر و مقاومت پیروز میدان‌ شدند و امروز بیداری اسلامی مدیون این پیروزی‌ها است.

وی با اشاره به اینکه وظیفه بسیجیان در دفاع از ارزش‌ها بسیار خطیر است، بیان کرد: رسالت بازماندگان از قافله شهدا و خانواده معظم شاهد و بسیجیان انتقال ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی به نسل جوان است.

انتهای پیام/87001/ق/آ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول