اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دشتستان در مجلس:

مسئولان نسبت به جبران خسارات سیل دشتستان اقدام کنند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی از استاندار بوشهر و وزرای کشور، راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی خواست نسبت به جبران خسارات سیل دشتستان اقدام کنند.

مسئولان نسبت به جبران خسارات سیل دشتستان اقدام کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان به نقل از دفتر نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد در پی بارندگی شدید و سیلاب و حوادث روز گذشته که موجب تخریب تاسیسات و درگذشت تعدادی از هم‌وطنان شده خواستار تلاش مسئولان برای جبران خسارت وارده به دشتستان شد.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرده است: باران رحمت الهی پس از سال‌ها جان خشکیده دشتستان را سیراب کرد و خداوند بزرگ یکی از رموز مهربانی خود آب زلال را از آسمان فرو فرستاد؛ ولی مع‌الاسف به علت عدم وجود زیرساخت‌های صحیح و فقدان اندیشه مناسب برای پیش‌بینی و تمهیدات در حل معضلات و مشکلات ناشی از حوادث غیرمترقبه، شاهد خرابی‌ها و صدمات جبران‌ناپذیری به پیکره تاسیسات شهری بوده‌ایم.

موسوی‌نژاد یادآور شد: در این میان حزن و ماتم و اندوه بابت از دست دادن عده‌ای از همشهریان عزیزمان می‌باشد که شیرینی و حلاوت بارندگی را در کام مردم تلخ و جانکاه کرد، لذا حقیر ضمن عرض تسلیت محضر خانواده‌های بزرگوارشان آرزوی غفران واسعه الهی برای جان‌باختگان از درگاه ایزد منان طلب می‌کنم.

وی اضافه کرد: بارندگی 24 ساعت گذشته شهرستان موجب تخریب و صدمه به زیرساخت‌ها و تاسیسات فراوانی شده که از جمله می‌توان به ضرر و زیان دامداران و کشاورزان و همچنین لطمات جبران‌ناپذیری به راه‌ها و پل‌ها اشاره کرد.

موسوی‌نژاد با تقدیر از مدیرانی که در راستای رفع مشکلات و معضلات مردم در این حادثه غیرمترقبه گام برداشتند، گفت: از آحاد مردم و مسئولین و نهادهایی که توانایی کمک و مساعدت را دارند درخواست تلاش جدی در این زمینه دارم.

وی اذعان داشت: از تمام مسئولین استانی خاصه استاندار محترم و وزیران محترم کشور، راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی تقاضا دارم نسبت به بازدید از شهرستان و تلاش در رفع مشکلات ناشی از بارندگی اقدام عاجل کنند تا مرهمی بر زخم‌های فراوان مردم فهیم دشتستان باشد.

انتهای پیام/2451/ع/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول