اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صدا و سیمای یزد رتبه ممتاز کشور در معرفی مراسم آیینی محرم را کسب کرد

خبرگزاری فارس: صدا و سیمای مرکز یزد در معرفی فرهنگ آیینی و دینی محرم و پخش عزاداری‌ها در شبکه‌های سراسری، رتبه ممتاز را به خود اختصاص داد.

صدا و سیمای یزد رتبه ممتاز کشور در معرفی مراسم آیینی محرم را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز یزد، کیومرث طهماسبی، معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما ضمن اعلام رتبه ممتاز مرکز یزد در بین مراکز در به تصویر کشیدن فرهنگ دینی و آیینی عزاداران عاشورایی و ارسال تصاویر به شبکه‌های سراسری، با ارسال تقدیرنامه‌ای از تلاش و همت مدیرکل و کارکنان هنرمند این مرکز در اشاعه فرهنگی حسینی و پخش عزاداری‌های پرشور مردم دارالعباده تقدیر و قدردانی کرد.

به گزارش فارس، صدا و سیمای یزد در ایام محرم امسال در بخش خبر با تولید 10 خبر مکتوب، 20 خبر تصویری به تهران و 120 دقیقه خبر رادیویی و 210 دقیقه خبر تلویزیونی در شبکه استانی و 9 گزارش خبری و در بخش صدا با تولید 850 دقیقه برنامه رادیویی و در بخش سیما با 4 هزار و 680 دقیقه برنامه اعم از عزاداری‌های هیئت‌ها و پخش مستندهای «برای حسین»، «خاک عقیق» و «کاروان عطش» و ارتباط زنده با شبکه‌های سراسری و شبکه شما و پخش سریال مختارنامه همراه با عزاداران حسینی، این شور عظیم عاشورایی را برای جهانیان به تصویر کشیدند.

انتهای پیام/2464/ح/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول