اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهادکشاورزی آذربایجان‌شرقی:

استمهال وام‌های کشاورزان زلزله زده ارسباران ابلاغ نشده است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌شرقی گفت: استمهال وام‌های کشاورزان زلزله‌زده ارسباران ابلاغ نشده است.

استمهال وام‌های کشاورزان زلزله زده ارسباران ابلاغ نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مسعود محمدیان ظهر امروز در نشستی با سید بهلول حسینی نماینده ویژه مجلس شورای اسلامی در بازسازی مناطق زلزله‌زده اظهار کرد: در سفر معاون اول رئیس جمهوری به مناطق زلزله‌زده استان، استمهال وام‌های زلزله‌زدگان اعلام شد اما، با عدم ابلاغ آن، 130 واحد صنعتی تولیدی در اخذ تسهیلات جدید با مشکل مواجه هستند.

وی با بیان اینکه بر اساس ابلاغیه اخیر وام‌های معوقه تا سقف 10 میلیون تومان بخشیده و استمهال خواهد شد، ادامه داد: بر اساس قانون بودجه سال 91، بانک‌ها موظف شده‌اند از محل بند 29 قانون بودجه اقدام کنند و بدهکاران بانکی باید مقداری از بدهی خود را پرداخت و پس از آن با حضور ضامن‌ها تقسیط مجدد انجام شود که ضامن‌ها در این امر همکاری نمی کنند.

محمدیان همچنین خواستار توجه بانک‌ها به استمهال وام کشاورزان مناطق زلزله‌زده و مدنظر قرار گرفتن آنها از سوی بانک‌ها در ابلاغ‌ها و بخشنامه‌های مربوطه شده است و افزود: استمهال وام‌های کشاورزان منطقه ارسباران یکی از دغدغه‌های اصلی مدیران سازمان را تشکیل داده است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان با بیان اینکه با هماهنگی‌های صورت گرفته با مراجع ذی‌ربط اقدامات لازم برای تامین 10 درصد جو و کنستانتره مورد نیاز دامداران مناطق زلزله‌زده صورت پذیرفته و در حال پیگیری است، افزود: در رابطه با کشت پاییزه مناطق زلزله‌زده نیز طبق برنامه جلو رفته و مشکلی وجود ندارد.

انتهای پیام/6001/ح/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول